۱۱ مهر ۱۳۹۷، ۱۴:۲۶

امام جمعه ایلام:

امنیت کشور مرهون تلاش بی وقفه نیروهای مسلح است

امنیت کشور مرهون تلاش بی وقفه نیروهای مسلح است

ایلام-امام جمعه ایلام با بیان اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک حکومت باثبات در منطقه شناخته می‌شود، گفت: امنیت کشور مرهون تلاش بی وقفه نیروهای مسلح است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمد نقی لطفی روز چهارشنبه در دیدار کارکنان انتظامی و مرزبانی استان ایلام به مناسبت گرامیداشت هفته ناجا اظهار داشت: دشمن، امروز امنیت داخلی ما را هدف قرار داده و با تمام توان به میدان آمده است ، اما با هوشیاری ملت و رهبری داهیانه مقام معظم رهبری هرگز موفق نخواهد شد.

وی افزود: امنیت مطلوب امروز با تلاش شبانه‌روزی نیروی انتظامی در داخل شهرها و مرزبانی در جدار مرز ها به وجود آمده است.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام یادآور شد: با یاری خداوند ، در میان همه این ناآرامی هایی که در کشورهای همسایه وجود دارد ،ایران اسلامی در اوج امنیت و اقتدار قرار است.

وی تصریح کرد: مردم رضایتمندی بالایی از نیروی انتظامی دارند و دستیابی استان به رتبه برتر امنیت در کشور حاصل تعامل و همراهی مردمی و تلاش شبانه‌روزی نیروی انتظامی در سطح استان بوده است.

لطفی در بخش دیگری از سخنان خود به ماموریت بزرگ اربعین حسینی (ع) اشاره کرد و گفت:نیروی انتظامی در اربعین چندسال گذشته خوش درخشید و کارنامه درخشانی از خود به جای گذاشت و امیدواریم امسال نیز با مدیریت صحیح، برگ زرین دیگری به افتخارات استان و ایران اسلامی افزوده شود.

در ابتدای این دیدار، سردار نورعلی یاری فرمانده انتظامی استان ایلام به تشریح برنامه های هفته نیروی انتظامی در استان و عملکرد یکساله این نیرو در راستای تحقق امنیت پایدار در استان پرداخت.

کد خبر 4419993

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha