۱۳ مهر ۱۳۹۷، ۱۳:۲۹

امام جمعه موقت تهران:

دشمنان مسیر ناامید کردن ملت ایران را در پیش گرفته اند

دشمنان مسیر ناامید کردن ملت ایران را در پیش گرفته اند

کاشان - امام جمعه موقت تهران و عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: دشمنان ما همیشه مسیر ناامید کردن مردم را در پیش گرفته اند و اکنون نیز ما با کینه توزی های بسیاری از جانب دشمن روبرو هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید احمد خاتمی صبح جمعه در مراسم سنتی قالیشویان مشهد اردهال کاشان با اشاره به حادثه تروریستی اهواز، اظهار داشت: رزمندگان ما بعد از این حادثه تروریستی جواب گلوله های دشمن را با موشک داد و پایگاه داعش را از بین برد.

وی ادامه داد: دشمنان ما هیچ گاه دست از دشمنی با ما برداشته اند و اکنون هم با ایجاد فضای مسموم در شبکه های مجازی به دنبال ناامید کردن مردم هستند.

امام جمعه موقت تهران افزود: شبکه های ماهواره ای دشمن همواره جمهوری اسلامی را در شرایط سقوط نشان می دهند اما دشمنان بدانند این نظام به پشتوانه مردم در قله های افتخار قرار خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: مردم ما همیشه پشتیبان دین خدا بوده اند و با وجود اینکه امسال با مشکلات اقتصادی هم روبرو بودند اما دست از وفاداری به راه امام حسین برنداشتند.

آیت الله خاتمی با بیان اینکه ملت ما شعار مرگ بر امریکا را ترک نخواهد کرد، افزود: اجتماع امروز مردم کاشان یکی از نشانه های مبارزه با ظلم و قرار گرفتن در مسیر امام حسین است.

وی ادامه داد: دشمنان ما همیشه مسیر ناامید کردن مردم را در پیش گرفته اند و اکنون نیز ما با کینه توزی های بسیاری از جانب دشمن روبرو هستیم.

امام جمعه موقت تهران تصریح کرد: یزیدیان زمانه ما رژیم صهیونیستی و امریکاست که مردم بی گناه یمن را به خاک و خون کشیده اند و اکنون نیز جهاد مقدس ادامه دارد چراکه دشمنان هنوز خوی استکباری خود را زمین نگذاشته اند.

کد خبر 4421282

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha