۱۳ مهر ۱۳۹۷، ۱۵:۱۷

امام جمعه ایلام:

ضربت موشکی محرم هشداری برای حامیان تروریست ها است

ضربت موشکی محرم هشداری برای حامیان تروریست ها است

ایلام-امام جمعه ایلام گفت: ضربت کوبنده و سیلی محکم موشکی سپاه پاسداران به پایگاه و مقر فرماندهی گروهک تکفیری داعش هشدار جدی به حامیان این تروریست ها بود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین لطفی امروز در خطبه های نماز جمعه این شهر اظهار داشت: ضربت کوبنده و سیلی محکم موشکی سپاه پاسداران به پایگاه و مقر فرماندهی گروهک تکفیری داعش هشدار جدی به حامیان این تروریست ها بود.

وی افزود: پیام این حمله موشکی این است که ایران توان بسیار بالایی برای حمله به آمریکا، اسرائیل و عربستان در هر زمانی را دارد و این اقدام شجاعانه نشان داد نیروهای توانمند سپاه به هر جایی که اراده کنند می توانند حمله کنند.

امام جمعه ایلام خاطر نشان کرد: نوشتن پیام مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آل سعود بر روی موشک ها حاکی از آن است که هدف فقط داعش نبود و پیام مهمتر موشک ها این است که ایران قدرت بسیار بالایی در حمله به این سه کشور و دشمنان انقلاب اسلامی را دارد.

حجت الاسلام والمسلمین لطفی ابراز داشت: حمله موشکی به داعش و حزب دموکرات در واقع تمرینی موشکی برای نیروهای مخلص و شجاع ایران برای حمله به حامیان این تروریست ها است.

وی ادامه داد: سیاست مثلث شوم آمریکا، اسرائیل و عربستان ایجاد نا امنی و هرج و مرج اقتصادی برای بدبین کردن مردم از انقلاب اسلامی است لذا تقویت توان دفاعی و بهبود وضعیت اقتصادی  تنها راه برون رفت از مشکلات است.

نماینده ولی فقیه در استان در بخش دیگری از خطبه ها به هفته نیروی انتظامی اشاره کرد و گفت: نیروی انتظامی در جمهوری اسلامی نیرویی مقتدر و عامل ایجاد امنیت در جامعه است و این وظیفه سنگین را تاکنون به نحوه احسن انجام داده است.

وی اضافه کرد: نیروی انتظامی ضامن امنیت سیاسی، اجتماعی و فردی آحاد جامعه است که در طول ۴۰ سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی کارنامه درخشانی از خود بجا گذاشته است.

وی در پایان گفت: از رهبر معظم انقلاب نهایت تقدیر و تشکر را دارم که به این سرباز کوچک خود اعتماد کرده و هفده سال بار سنگین امامت جمعه ایلام را بر دوش حقیر نهاد همچنین از مردم عزیز و ولایتمدار ایلام که در این مدت به این خادم خود کمال لطف را داشتند تشکر و قدردانی می کنم.

کد خبر 4421375

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha