۱۳ مهر ۱۳۹۷، ۱۷:۴۸

با نظارت ویژه معاون عمرانی استاندار کرمانشاه

بازسازی ۱۲ هزار میلیارد ریالی زیرساخت‌های کرمانشاه کلید خورد

بازسازی ۱۲ هزار میلیارد ریالی زیرساخت‌های کرمانشاه کلید خورد

کرمانشاه- بازسازی خسارت‌های ۱۲ هزار میلیارد ریالی که زلزله به زیرساخت‌های عمومی استان کرمانشاه وارد کرده با کمک اعتبارات قانون مدیریت بحران و با نظارت معاون عمرانی استاندار آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر و به نقل از استانداری کرمانشاه، مهرداد سالاری روز جمعه در جلسه پیگیری اعتبارات ماده ۱۲ قانون تشکیل مدیریت بحران اظهار داشت: در جریان زلزله آبان سال گذشته ۱۲ هزار میلیارد ریال به تجهیزات و زیرساخت های دستگاه های اجرایی استان کرمانشاه خسارت وارد شد که تاکنون ۷۰۰۰ میلیارد ریالی اعتبار برای بازسازی آنها در نظر گرفته شده است.

وی افزود: پس از تخصیصی که در اردیبهشت امسال صورت گرفت، نقدینگی ۲۸۰۰ میلیارد ریالی از این مبلغ تامین شد، اما با توجه به اینکه هنوز بخش عمده ای از واحدهای مسکونی زلزله زدگان ناقص بود، شایسته نبود که بازسازی ساختمان های دولتی آغاز شود و این کار به مهرماه موکول شد.

سالاری بیان داشت: هم اکنون بیشتر موافقت نامه‌های مربوط به بازسازی زیرساخت‌های دستگاه‌های اجرایی تنظیم و منعقد شده است و زمان مناسبی هم تا پایان سال مالی جاری برای استفاده از منابع اعتباری در اختیار داریم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمانشاه همچنین به تمام دستگاه های مشمول بازسازی توصیه کرد که سه شاخص اصلی قیمت، زمان و کیفیت اجرای طرح ها را در نظر بگیرند.

سالاری گفت: با توجه به اینکه هزینه بازسازی زیرساخت های دولتی و عمومی از بیت المال و پول مردم تامین می شود، لازم است که همه مسئولان قیمت تمام شده اجرای طرح ها را به دقت مورد توجه قرار دهند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمانشاه از دستگاه های اجرایی خواست که طی کمتر از ۱۰ روز برنامه اجرایی و عملیاتی خود را برای بازسازی ارائه کنند.

کد خبر 4421460

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha