۱۶ مهر ۱۳۹۷، ۱۰:۵۰

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

دشمن فشار ازبیرون و خلق ناامنی داخلی رادر دستور کار قرار داده است

دشمن فشار ازبیرون و خلق ناامنی داخلی رادر دستور کار قرار داده است

یاسوج- استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: امروز دشمن فشار از بیرون توام با ایجاد نابه سامانی و خلق ناامنی در داخل کشور را در دستور کاری خود قرار داده است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی محمد احمدی پیش از ظهر دوشنبه در صبحگاه مشترک ویژه هفته ناجا، افزود: ملت بزرگ ایران برای ایجاد امنیت و ثبات و در مسیر رشد و تعالی قرار گرفتن، تلاش های بزرگی انجام داده و امروز نیز در عرصه ای دیگر همه باید تلاش کنیم تا آنچه که لازمه پیشرفت کشور است، برای ملت فراهم کنیم.

احمدی با بیان اینکه موضوع ثبات و امنیت بسیار حائز اهمیت است، اظهار کرد: ثبات و امنیت دو وجه بیرونی و امنیت داخلی را دارد که در راس آن خلق امنیت داخلی بر عهده سبزپوشان و مردان و غیوزنان پر تلاشی است که در عرصه نیروی انتظامی حضور دارند.

وی ابراز داشت: نیروی انتظامی با تجربه و پرتوان ما در طول چهار دهه گذشته توانسته با همه ترفند های دشمن که برای اختلال در امنیت داخلی کار گرفته شده است، مقابله کند.

استاندار خاطرنشان کرد: امروز دشمن با تمام توان خود هم در وجه نرم افزاری و هم وجه سخت افزاری وارد میدان شده و هر روز جبهه جدیدی برای ایجاد اختلال در امنیت کشور را روبه روی ما باز می کند.

احمدی گفت: به حول قوه الهی، نیروی انتظامی پرتوان ما در مقابله با جبهه جدید دشمن با آرایشی جدید توانسته توطئه دشمنان را خنثی کند.

وی افزود: از عوامل مخل امنیت اجتماعی تا کسانی که آسایش مردم را سلب می کنند، تا امروز که جبهه جدید در حوزه اقتصادی که محتکران و مخلان امنیت اقتصادی کشور هستند، یقین داشته باشند که تمام نیروهای مسلح ما، اعم از ارتش، سپاه پاسداران و نیروی انتظامی، همه و همه در یک جبهه واحد حافظ امنیت و استقلال و عزت ملت بزرگ ایران هستند.

احمدی با اشاره به وضعیت امنیت در استان، اظهار کرد: استان ضریب امنیتی مطلوب و مناسبی در کشور دارد که نشان از تلاش، تعهد، دلسوزی و فداکاری شبانه روزی نیروهای نظامی و انتظامی است.

کد خبر 4423980

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha