۱۶ مهر ۱۳۹۷، ۱۰:۰۳

با حضور فرماندار پیشوا و دانشجویان جدیدالورود؛

سالن همایش شهید رحیم رجبی در دانشگاه علمی کاربردی پیشوا افتتاح شد

سالن همایش شهید رحیم رجبی در دانشگاه علمی کاربردی پیشوا افتتاح شد

پیشوا- سالن همایش شهید رحیم رجبی با حضور فرماندار پیشوا و دانشجویان جدیدالورود در دانشگاه علمی کاربردی این شهرستان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین عباسی صبح دوشنبه با حضور در جمع دانشجویان جدیدالورود مرکز علمی کاربردی شهرداری پیشوا و افتتاح سالن همایش های شهید رحیم رجبی در این مراسم و در جمع دانشجویان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا طی سخنانی اظهار داشت: هر شهید شهرستان سندی افتخار برای ماست و همه ما مدیون امام راحل(ره) و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی هستیم.

عباسی با اشاره به پتانسیل های دانشگاهی در پیشوا افزود: با توجه به وجود ظرفیت های علمی و دانشگاهی، شهرستان پیشوا سرآمد امور آموزشی در منطقه است و وجود مراکز دانشگاهی متعدد در پیشوا فرصتی برای بهره گیری از ظرفیت دانشجویان به منظور تصمیم گیری و برنامه ریزی های شهرستانی است تا بتوان بر اساس نیازهای خود جوانان و بر مبنای اقدامات علمی و کارشناسی شده مسائل موجود را پیگیری و چاره اندیشی کرد.

وی در ادامه گفت: مراکز علمی کاربردی نه با هدف مدرک گرایی بلکه با هدف مهارت محوری راه اندازی گردیدند تا بتوان با بهره گیری از نیروی انسانی آموزش دیده، زمینه اشتغال و رونق اقتصادی را فراهم و توسعه بخشید و شرط لازم برای پایداری وضعیت مطلوب علمی کشور در سطح منطقه ای و بین المللی تلاش و کوشش دانشجویان و اساتید است تا ضمن توجه به تولید علم، جایگاه شایسته ای در این عرصه در سطح جهان داشته باشیم.

فرماندار پیسوا ممزوج نمودن علم و عمل، تعهد و تخصص توام با تهذیب نفس را در شکل گیری آینده خوب برای شهرستان در همه ابعاد تاثیرگذار دانسا و گفت: حرکت به سوی تعالی کشور وظیفه افراد موثر در جامعه است.

وی برای دانشجویان جدید الورود مرکز علمی کاربردی شهرداری پیشوا آرزوی توفیق کرد و از آنان خواست تا با طرح ها، ایده ها و پیشنهادات خود مسئولان را در جهت پیشبرد امور شهرستان یاری کنند و نقش خود را در پیشرفت و ساختن آینده شهرستان به خوبی ایفا نمایند.

کد خبر 4423992

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha