۱۶ مهر ۱۳۹۷، ۱۳:۴۳

مسئول نهاد رهبری دانشگاه خبر داد؛

آمار ازدواج دانشجویی در مرکز همسان گزینی دانشگاه علوم پزشکی مشهد

آمار ازدواج دانشجویی در مرکز همسان گزینی دانشگاه علوم پزشکی مشهد

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی مشهد از ازدواج ۵۰ نفر از زوج های دانشجو در مرکز فرهنگی خشت اول در سال گذشته خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علوم پزشکی مشهد، حجت الاسلام دکتر سید محمود طباطبایی با بیان اینکه مرکز همسان گزینی «خشت اول» با هدف ایجاد بستر انتخاب آگاهانه در ازدواج از سال گذشته در دانشگاه علوم پزشکی راه اندازی شده است، گفت: یکی از اتفاق های خوب دانشگاه علوم پزشکی مشهد تاسیس مرکز همسان گزینی و ازدواج «خشت اول» است. 

وی افزود: این مرکز اطلاعات دانشجویان را در فضایی امن گردآوری و ضمن برگزاری جلسات و کارگاه های آموزشی، کیفیت افراد متقاضی ازدواج را بررسی و زمینه معرفی آنان به یکدیگر را فراهم می کند.

طباطبایی افزود: در این مرکز به دنبال این هستیم تا با انجام تبلیغات گسترده، امر کیفی سازی ازدواج پایدار و انتخاب آگاهانه را فراهم آوریم.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی مشهد از جمله رسالت های مرکز همسان گزینی خشت اول را معرفی افراد داوطلب صلاحیت دار در حوزه ازدواج دانست. 

وی افزود: افرادی که تمایل به ازدواج دارند پس از نام نویسی در این مرکز و انجام مشاوره های قبل از ازدواج، تست شخصیت و تناسب سنجی و تایید صلاحیت را انجام و از طریق رابطین ما در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی به آنان گزینه های مناسب معرفی و پروسه‌ همسان گزینی ایشان با نظارت مسئولان مرکز طی خواهد شد.

طباطبایی اظهار داشت: فراهم آوردن شرایط یک ازدواج ساده توام با آموزش پایداری آن یک ضرورت در جامعه دانشگاهی به شمار می آید.

کد خبر 4424381

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha