۱۸ مهر ۱۳۹۷، ۱۵:۴۷

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی خراسان رضوی خبرداد:

برنامه ریزی برای ارائه خدمات مناسب به زائران پیاده دهه پایانی صفر

برنامه ریزی برای ارائه خدمات مناسب به زائران پیاده دهه پایانی صفر

مشهد-معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی از برنامه ریزی برای ارائه خدمات به زائران پیاده دهه آخر صفر حرم مطهر رضوی خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی بخشی ظهر چهارشنبه در جلسه هماهنگی زائران پیاده امام رضا(ع)که در اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی برگزار شد اظهار کرد: چند سالی است که کمیته فرهنگی زائران پیاده در سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی متمرکز شده و کمیته تبلیغی نیز برعهده حوزه علمیه خراسان است که بخش مهم همراهی مبلّغ از مبدأ تا مبدأ برعهده سازمان تبلیغات اسلامی است و شورای هیئات مذهبی نیز در زمینه ایستگاه های بین راهی فعالیت می کند. 

وی افزود: تلاش می کنیم کاروان های زائران پیاده از مبادی نزدیک به مشهد  پیاده روی خود را شروع کنند تا خدمت رسانی به زائران امام رضا(ع)بهتر و سریع تر صورت پذیرد که طبق آماری که تا به امروز داریم ۵۰ درصد هیئات و کاروان ها قبول کرده اند تا از مبادی نزدیک به مشهد حرکت خود را شروع کنند.

معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی تصریح کرد: محتواهای فرهنگی باهمکاری آستان قدس رضوی در حال تولید است که انشالله در اختیار زائران پیاده قرار خواهد گرفت.

بخشی ادامه داد: امسال آموزش مدیران و روحانیون همراه کاروان را در چهار منطقه استان به صورت جدی پیگیری می کنیم و مباحث مورد نیاز پیرامون مسائل و مشکلات را با برگزاری دوره هایی آموزش مرتفع خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: اگر کاروان ها از مبدأ حرکت خود، آموزش های لازم را دیده باشند و با مسائل مورد نیاز آشنا شوند با مشکلات کمتری روبرو خواهیم بود و در این راستا با مدیران کل و مسئولان شوراهای هیئات مذهبی ۱۴ استان جلسات و نشست های هم اندیشی و هماهنگی را برگزار می کنیم.

کد خبر 4426751

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha