۱۹ مهر ۱۳۹۷، ۶:۵۷

سرمربی مس رفسنجان:

شانس های فراوان مس رفسنجان به گل تبدیل نشد

شانس های فراوان مس رفسنجان به گل تبدیل نشد

رفسنجان - سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان معتقد است تیمش برابر پرسپولیس پاکدشت موقعیتهای زیاد گلزنی داشت اما این موقعیتها به گل تبدیل نشد.

به گزارش خبرنگار مهر، میشو کرستیچوویچ عصر چهارشنبه پس از تساوی خانگی تیمش برابر پرسپولیس پاکدشت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با یک تیم باتجربه و خوب بازی خیلی سخت داشتیم.

وی افزود: اگر بخواهیم شانس ها را بشماریم شانس های ما خیلی بیشتر بود ولی تیم پاکدشت با دو سه شانس خود به گل رسید و خوشبختانه بالاخره لحظات آخر موفقیت خوب بدست آوردیم و یک امتیاز گرفتیم.

وی ادامه داد: ما موقعیتهای بیشتری داشتیم، دو تیر به دروازه داشتیم و سه بار مداقع حریف توپ را از دروازه بیرون کشید.

سرمربی مس رفسنجان تصریح کرد: هر دو تیم از این یک امتیاز راضی بودند و به نظرم تماشاگران نیز از این نتیجه خوشحال هستند چرا که شش گل و موقعیتهایی زیادی گلزنی را دیدند و یک بازی بود که فوتبال را آموزش داد.

کرستیچوویچ در خصوص داوری مسابقه نیز از داوری اظهار رضایت کرد اما گفت: فکر می کنم آخرین خطایی که شد پنالتی بود.

سرمربی مس رفسنجان در بخش دیگری از صحبتهای خود اظهار داشت: دقیقا پنج روز است که به رفسنجان آمده ام، بازیکنان مصدومی داشتیم که تازه به ما ملحق شده اند مانند مرزبان و خان احمدی که یکی دو هفته است با ما تمرین می کند.

کرستیچوویچ در پایان عنوان کرد: وقت زیادی برای تمرین و تغییرات نداشتیم و امیدوارم در آینده بازیهای بهتر و نتایج بهتری را شاهد باشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، در هفته هفتم رقابتهای لیگ دسته اول تیم فوتبال مس رفسنجان عصر امروز در ورزشگاه شهدای صنعت مس با تساوی پرگل سه بر سه برابر پرسپولیس پاکدشت متوقف شد.

محمد خان احمدی در دقیقه ۱۸، علی مرزبان در دقیقه٧٠ و محمدحسین مهرآزما در دقیقه٩٣ برای مس رفسنجان و حسین امامیان در دقایق ۱۶ و ٤٨ و هادی شکوری در دقیقه۴۱ برای پرسپولیس پاکدشت گلزنی کردند.

مس رفسنجان با این تساوی با پنج امتیاز در رده دوازدهم لیگ یک قرار گرفت.

کد خبر 4427170

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha