۲۰ مهر ۱۳۹۷، ۱۰:۰۵

فرمانده سپاه انصارالحسین استان همدان:

شهدای مدافع حرم رسالت شهید همدانی را ادامه دادند

شهدای مدافع حرم رسالت شهید همدانی را ادامه دادند

همدان- فرمانده سپاه انصارالحسین استان همدان، گفت: شهدای مدافع حرم رسالت شهید همدانی را ادامه دادند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار مظاهر مجیدی شامگاه پنجشنبه در مراسم گرامیداشت سومین سالگرد سردار شهید سرلشکر پاسدار حاج حسین همدانی و شهدای مدافع حرم در همدان، گفت: شهید همدانی در زمان‌های حساس خدمات و اقدامات شایسته‌ای را در کشور انجام دادند.

وی با اشاره به حضور سردار همدانی در دفاع از حریم اهل‌بیت(ع)، گفت: سردار همدانی همواره در همه شرایط با توجه به نیاز با بصیرت خود راه را انتخاب می‌کردند و در شناخت حق و باطل بدون تردید عمل می‌کردند.

فرمانده سپاه انصارالحسین استان همدان با اشاره بر لزوم دشمن‌شناسی در شرایط کنونی جامعه، گفت: نباید در انتخاب راه حق در دوراهی قرار بگیریم و مسائل دنیوی باعث شود در انتخاب حق مردد باشیم.

وی با تأکید بر اینکه راه حق و باطل روشن است، گفت: شهید همدانی و شهدای مدافع حرم راه خود را به‌خوبی انتخاب کردند و بایزیدیان زمان خود جنگیدند و به هدف خود رسیدند.

سردار مجیدی با تأکید بر اینکه نباید در دشمن‌شناسی تردید داشت، گفت: سردار همدانی در طول عمر بابرکت خود در زمان‌هایی که لغزش‌ها زیاد بود راه‌ را شناخت و درست عمل کرد و توانست سعادت جامعه را رقم بزند.

وی در پایان بابیان اینکه شهدای مدافع حرم و رسالت شهید همدانی را ادامه دادند، گفت: امیدواریم این راه مقدس را زیر سایه ولایت به پایان برسانیم و پرچم اسلام را با دست مقام معظم رهبری به دست صاحب اصلی‌اش برسانیم.

کد خبر 4427662

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha