۲۴ مهر ۱۳۹۷، ۱۵:۲۲

فراخوان برای نقد مسئولان در نهمین جشنواره فیلم «عمار»

فراخوان برای نقد مسئولان در نهمین جشنواره فیلم «عمار»

حجت الاسلام آل هاشم امام جمعه تبریز با اعلام جایزه «شهید رجایی» برای فیلم‌هایی درباره روش مسئول مردمی و نقد مسئولان در بخش فراخوان مردمی نهمین جشنواره عمار، مشارکت کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم امام جمعه تبریز با اعلام جایزه «شهید رجایی» برای فیلم‌هایی درباره روش مسئول مردمی و نقد مسئولان در بخش فراخوان مردمی نهمین جشنواره «عمار» مشارکت کرد.

حجت الاسلام آل هاشم توضیح داد: موضوع این بخش ساده‌زیستی، مردم‌داری و مردمی بودن مسئولان کشور است که این ارزش در نگاه مردم بسیار اهمیت دارد.

وی اظهار کرد: در هر حال به پاس خدمات شهید رجایی جایزه اعلامی را به نام شهید رجایی مزین می‌کنیم و به سه اثر برگزیده جشنواره مردمی فیلم «عمار» با موضوع روش مسئولان مردمی و غیرمردمی مسئولان، هزینه یک سفر زیارتی کربلای معلی و ۲ هزینه سفر زیارتی مشهد مقدس را اهدا خواهیم کرد.

در فراخوان نهمین جشنواره مردمی فیلم «عمار» علاوه بر بخش رقابتی، ۲ بخش فراخوان مردمی و فراخوان ثبت سوژه نیز به این رویداد هنری سینمایی اضافه شده است. بر این اساس، جشنواره از تمام موسسات، تشکل‌های مردمی و افراد حقیقی دعوت کرده است موضوعات و دغدغه‌های مد نظر خود را در حوزه تولید، در قالب فراخوان‌ از سینماگران بخواهند و به فیلمسازانی که بهترین اثر را در این موضوعات تولید کرده‌اند هدیه‌ای مادی یا معنوی اختصاص دهند.

نهمین جشنواره مردمی فیلم «عمار» ۶ تا ۱۶ دی ماه ۹۷ در سینما فلسطین تهران برگزار می‌شود و از آبان ماه سال جاری تا ۳۰ مهر سال آتی اکران‌های مردمی این جشنواره هم در شهرها و روستاهای کشور برگزار می‌شود.

کد خبر 4432137

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha