۲۵ مهر ۱۳۹۷، ۱۴:۲۷

مسئول امور مبلغین تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی:

۴۳۰ مبلغ به نقاط مختلف خراسان جنوبی اعزام می شوند

۴۳۰ مبلغ به نقاط مختلف خراسان جنوبی اعزام می شوند

بیرجند- مسئول امورمبلغین اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی از اعزام ۴۳۰ مبلغ همزمان با دهه آخر صفر به نقاط مختلف استان خبر داد.

حجت الاسلام علی کوثری نیا در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در ایام دهه آخر صفر، ۴۳۰ مبلغ اعم از روحانیون مستقر و بومی و اعزامی از دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه ی قم در شهرها، بخش ها و روستاها فعالیت تبلیغی خود را آغاز می کنند.

وی با اشاره به برنامه های تبلیغی مبلغین در ایام دهه آخر صفر، بیان کرد: برگزاری نمازجماعت، بیان احکام، تبیین فرمایشات مقام معظم رهبری در ارتباط با حمایت از تولید ملی و کالای ایرانی، سخنرانی و تبیین جایگاه ولایت و نقش ولی فقیه در جامعه و بیان سیره عملی و فضایل اهل بیت(ع) از جمله این برنامه ها است.

 مسئول امورمبلغین تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی، تبیین فرهنگ مقاومت، حجاب و عفاف، فرهنگ ایثار و شهادت، بصیرت بخشی وآگاهی به جامعه، تأکید بر لزوم افزایش جمعیت، احیای امر به معروف و نهی از منکر، اقتصاد مقاومتی، آسیب های اجتماعی به ویژه موضوع طلاق، موادمخدر، مفاسد اقتصادی قاچاق کالا و احتکار را از دیگز برنامه های روحانیون دانست.

حجت الاسلام کوثری نیا برگزاری جلسات پرسش و پاسخ، گفتمان دینی، تفسیر، تحکیم خانواده، ترویج سبک زندگی اسلامی و بیان اهمیت مقابله با سبک زندگی غربی، کاهش مصرف انرژی را از جمله برنامه های دیگر مبلغین عنوان کرد.

کد خبر 4433127

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha