۲۶ مهر ۱۳۹۷، ۱۱:۱۴

در چهارمحال و بختیاری؛

واگذاری پروژه های نیمه تمام به بخش خصوصی مورد توجه قرار گیرد

واگذاری پروژه های نیمه تمام به بخش خصوصی مورد توجه قرار گیرد

شهرکرد- استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: واگذاری پروژه های نیمه تمام به بخش خصوصی در چهارمحال و بختیاری مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، اقبال عباسی شامگاه چهارشنبه در شورای برنامه ریزی وتوسعه استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه واگذاری پروژه های نیمه تمام به بخش خصوصی در چهارمحال و بختیاری مورد توجه قرار گیرد، اظهار داشت: واگذاری پروژه های نیمه تمام به بخش خصوصی زمینه ساز توسعه بیشتر استان را فراهم می کند.

وی بیان کرد: واگذاری پروژه ها به بخش خصوصی موجب تکمیل پروژه ها و افزایش خدمات در جامعه می شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: بهره گیری از مشارکت بخش خصوصی در اجرای پروژه ها ضروری است و این امر یکی از امتیاز های مهم برای مدیران در ارزیابی ها مورد توجه قرار می گیرد.

فرمانداران پروژه های نیمه تمام در شهرستان ها را شناسایی کنند

وی ادامه داد: فرمانداران پروژه های نیمه تمام در شهرستان ها را شناسایی کنند.

وی تصریح گکرد: فعال شدن کارگروه ۱۳ گانه برای واگذاری طرح های نیمه تمام به بخش خصوصی در چهارمحال و بختیاری ضروری است تا اقدامات در این بخش سریع تر انجام شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: ظرفیت های و پتانسیل های بسیار زیادی در سطح استان وجود دارد که بهره گیری از انها زمینه ساز ارتقای استان ها در بخش های مختلف را فراهم می کند.

وی بیان کرد: جذب سرمایه گذار از مهمترین اولویت مدیران در سطح استان باشد.

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه جذب سرمایه گذاران در بخش های مختلف در این استان ضروری است، ادامه داد: جذب سرمایه گذار در این استان زمینه اشتغال و توسعه استان می  شود.

کد خبر 4433867

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha