۲۶ مهر ۱۳۹۷، ۱۷:۴۳

مقاومت بسیج قهرمان لیگ برتر کانوپولوی مردان ایران شد

مقاومت بسیج قهرمان لیگ برتر کانوپولوی مردان ایران شد

هفته پایانی رقابتهای لیگ برتر کانوپولوی مردان ایران با قهرمانی تیم باشگاه مقاومت بسیج برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، هفته پایانی از رقابتهای لیگ برتر کانوپولوی مدران ایران گرامیداشت هفته تربیت بدنی با حضور ۸ تیم از چهارشنبه ۲۵ مهرماه آغاز  و امروز پنجشنبه با برگزاری ۶ دیدار و شناخت تیم های برتر به کار خود پایان داد.

تمامی بازیهای تیم هیات قایقرانی استان گیلان به دلیل عدم حضور این تیم در این هفته از رقابت ها با نتیجه ۷ بر ۰ به سود رقبا اعلام شد. اما در ادامه امروز پنجشنبه ۲۶ مهرماه و در ادامه مسابقات هفته پایانی شاهد برگزاری شش دیدار در مجموعه دریاچه آزادی تهران بودیم. در اولین مسابقه تیم هیات قایقرانی زنجان ۴ بر ۶ از مقاومت تهران شکست خورد، مرزبانی ناجا ۵ بر ۳ آرتا صنعت اردبیل را کنار زد. 

آوای شهر کرد ۱۴ بر ۱ از سد بازگانی محمد نژاد بابلسر گذشت، هیات قایقرانی زنجان ۷ بر ۱ پارسیان زاگرس کرمانشاه را مغلوب کرد، مرزبانی ناجا ۱۱ بر ۱ در مقابل پارسیان زاگرس کرمانشاه پیروز شد، آوای شهر کرد و مقاومت تهران با ۶ گل به تصاوی رسیدند.

در پایان این رقابتها تیم باشگاه مقاومت بسیج با ۴۳ امتیاز مقام اول را کسب کرد، آوای شهر کرد با ۳۲ انتیاز نایب قهرمان شد و مرزبانی ناجا با ۳۲ انتیاز در جایگاه سوم قرار گرفت. در پایان مسابقات مراسم توزیع مدال و اهدای کاپ با حضور سرپرست فدراسیون برگزار شد.

کد خبر 4434297

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha