۲۶ مهر ۱۳۹۷، ۱۸:۴۸

معاون ستاد بازسازی عتبات عالیات استان مرکزی:

۲۸موکب استان مرکزی در مسیر پیاده روی اربعین در عراق مستقر می شوند

۲۸موکب استان مرکزی در مسیر پیاده روی اربعین در عراق مستقر می شوند

اراک- معاون فرهنگی ستاد بازسازی عتبات عالیات استان مرکزی گفت: امسال ۲۸ موکب استان مرکزی برای خدمات رسانی به زائران حسینی در مسیر پیاده روی اربعین در عراق مستقر می شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد هاشم مرادی روز پنجشنبه اطلاع رسانی ستاد اربعین استان مرکزی در اراک  اظهار داشت: طبق برنامه ریزی انجام شده در ایام اربعین حسینی مقرر است ۴۳ میلیون وعده غذا در موکب ها و ایستگاه های صلواتی استان مرکزی در داخل کشور و همچنین مسیر نجف و کربلا برای زائران حسینی فراهم می شود.

معاون فرهنگی ستاد بازسازی عتبات عالیات استان مرکزی افزود: برمبنای برنامه قرار است موکب ها و ایستگاه‌های اربعین استان مرکزی در داخل کشور و همچنین کشور عراق، روزانه در چهار وعده از زائران اربعین حسینی پذیرایی کنند.

مرادی بیان کرد: امسال ۲۸ موکب اربعین استان مرکزی در شهرهای نجف و کربلا در مسیر پیاده روی زائران اربعین به این مسافران خدمات رسانی می کنند.

معاون فرهنگی ستاد بازسازی عتبات عالیات استان مرکزی خاطرنشان ساخت: از این تعداد موکب، ۱۲ مورد در نجف، شش مورد در کربلا، یک زائرسرا در کاظمین و ۹ زائرسرای دیگر نیز در مسیر نجف تا کربلا مستقر هستند. همچنین عمده این موکب ها به زائران اربعین حسینی خدمات اسکان موقت را نیز ارائه می دهند.

وی ادامه داد: امسال همچنین مقرر است ۱۴ موکب اربعین استان مرکزی در داخل کشور چه در استان و چه در مرز مهران، به زائران حسینی خدمات ارائه دهند.

معاون فرهنگی ستاد بازسازی عتبات عالیات استان مرکزی اضافه کرد: همچنین شهرداری های استان امسال در زمینه تامین ماشین آلات و بهداشت و نظافت مسیر اربعین حسینی اقدامات مطلوبی را انجام داده‌ اند.

کد خبر 4434339

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha