رویترز فاش کرد؛

«سعود القحطانی» از طریق اسکایپ روند قتل خاشقجی را هدایت کرد

«سعود القحطانی» از طریق اسکایپ روند قتل خاشقجی را هدایت کرد

یک خبرگزاری آمریکایی فاش کرد که «سعود القحطانی» مشاور ولیعهد سعودی از طریق اسکایپ بر روند قتل خاشقجی نظارت داشته و آن را هدایت کرده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، خبرگزاری رویترز به جزئیات جدیدی از ماجرای قتل «جمال خاشقجی» روزنامه نگار منتقد سعودی اشاره کرده است.

بر اساس این گزارش، این خبرگزاری در این خصوص فاش کرد: «سعود القحطانی» مشاور دیوان سلطنتی عربستان بر روند قتل خاشقجی نظارت داشته و آن را هدایت کرده است.

طبق اعلام رویترز، القحطانی از طریق اسکایپ دستورات لازم را به اعضای تیم ۱۵ نفره سعودی جهت قتل خاشقجی، داده است.

این خبرگزاری آمریکایی به نقل از منابع عربی و ترکیه ای آگاه اعلام کرد: زمانی که ارتباط اسکایپ برقرار می شود، القحطانی شروع به اهانت به خاشقجی می کند و خاشقجی نیز پاسخ او را می‌دهد. 

رویترز همچنین به نقل از منابع ترکیه ای می افزاید: پس از آنکه خاشقجی پاسخ اهانت های القحطانی را می دهد، مشاور دیوان سلطنتی عربستان به اعضای تیم ۱۵ نفره دستور می دهد و با کمال وقاحت می‌گوید:«ازشرش خلاص شوید و سَر این سگ را برایم بیاورید!»

این خبرگزاری آمریکایی به نقل از منابع ترکیه ای گفته است: فایل مکالمه القحطانی با خاشقجی و اعضای تیم ۱۵ نفره در ساختمان کنسولگری در اختیار اردوغان قرار گرفته است. اردوغان نیز از قرار دادن این فایل در اختیار آمریکایی ها خودداری کرده است.

کد خبر 4439027

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha