۱ آبان ۱۳۹۷، ۱۳:۴۶

در آیین برگزاری انتخابات شورای دانش آموزی اهر عنوان شد:

کاندیداهای انتخابات شورای دانش آموزی برنامه مدون ارائه دهند

کاندیداهای انتخابات شورای دانش آموزی برنامه مدون ارائه دهند

اهر - فرماندار شهرستان اهر گفت: انتخابات و رقابت دانش آموزان در این انتخابات، به دانش آموزان آموزش اجتماعی شدن و جامعه پذیری را می دهد و باید کاندیداهای این انتخابات برنامه مدون ارائه دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، زاهد محمودی قبل از ظهر امروز سه شنبه در آیین گرامیداشت شورای دانش آموزی و برگزاری انتخابات شورای دانش آموزی در مدارس شهرستان اهر که به صورت نمادین در مدرسه دخترانه الزهراء(س) برگزار شد، اظهار داشت: ضمن تبریک روز شورای دانش آموزی، آرزو می کنیم دانش آموزان در تمامی مراحل زندگی و در آینده که مسئولیت مدیریت بخش های مختلف کشور را بر عهده خواهند گرفت موفق باشند.

وی با اشاره به اینکه انتخابات شورای دانش آموزی در مدارس پیش زمینه ورود به مباحث اجتماعی است، افزود: هر دانش آموز و دانشجو برای قبول مسئولیت های اجتماعی بایستی مراحلی را طی کنند به نوعی پیش زمینه ورود نسل های جوان و نوجوان به مباحث اجتماعی همین انتخابات شورای دانش آموزی است.

فرماندار شهرستان اهر ادامه داد: انتخابات و رقابت دانش آموزان در این انتخابات، به دانش آموزان آموزش اجتماعی شدن و جامعه پذیری را می دهد.

محمودی بابیان اینکه دانش آموزان در انتخابات شورای دانش آموزی انتخاب اصلح بین کاندیداها و نمایندگان خود را یاد می گیرند، گفت: انتخابات بدان معنی است که مردم مسئولان و نمایندگان خود را با تصمیم خودشان انتخاب کنند و قطعاً همه سعی می کنند تا بهترین ها و شایسته ها برگزینند.

وی خطاب به کاندیداهای انتخابات شورای دانش آموزی گفت: اگر شما برای یکسال آینده برنامه مدونی نداشته باشید یقیناً برای یکسال آینده نمی توانید به نتیجه ای دلخواه دست یابید و اگر به دنبال موفقیت هستید حتماً در برنامه هایتان همکاری و تعامل لازم را جهت رشد و پیشرفت سیستم آموزشی با مدیران و عوامل مدرسه داشته باشید.

فرماندار شهرستان اهر از برگزاری بیست و یکمین دوره انتخابات شورای دانش آموزی در ۱۵۰ مدرسه شهری و روستایی این شهرستان هم زمان با سراسر کشور خبر داد، یاداور شد: تاکید داریم کاندیداها برای یک سال آتی برنامه مدون ارائه داده و رای دهنگان نیز با اطلاع از برنامه های کاندیداها، فرد اصلح را انتخاب کنند.

شورای دانش آموزی بازوی توانمند مدیران و عوامل مدارس است

قادر رمضان پور، مدیر آموزش و پرورش اهر نیز در آیین گرامیداشت روز شورای دانش آموزی و برگزاری انتخابات شورای دانش آموزی در مدارس شهرستان اهر با اشاره به اینکه شورای دانش آموزی پس از کار کارشناسی مدیان برنامه ریز کشور در سال ۷۷ به تصویب رسیده و از سال ۷۹ عملیاتی شده است، اظهار داشت: امسال بیست و یکمین دوره انتخابات شورای دانش آموزی در تمامی مدارس شهرستان اهر برگزار می شود.

وی، شورای دانش آموزی را محلی برای مشورت و همفکری دانش آموزان با معلمان و مدیران عنوان کرد و گفت: شورای دانش آموزی به عبارتی بازوی توانمند مدیران و عوامل مدارس بوده و این شورا به منزله احترام به دانش آموزان و مشارکت گیری در مدیریت مدارس است.

مدیر آموزش و پرورش اهر با ذکر اینکه شان و منزلت دانش آموزان در انتخابات شورای دانش آموزی به منصه ظهور می رسد، افزود: شورای دانش آموزی ضمن این که اهمیت بسیار زیادی دارد بلکه می تواند به رشد و توسعه آموزش و پرورش و جامعه باشد.

رمضان پور، شورای دانش آموزی را در رشد و شکوفایی ورزش های گروهی دانش آموزان تاثیرگذار دانست، ادامه داد: شاید در گذشته آنطور که باید و شاید نمی توانستیم در ورزش های گروهی و تیمی موفقیت های مطلوبی کسب کنیم اما از زمان شکل گیری شورای دانش آموزی تا به حال شاهد رشد کم و کیفی ورزش های گروهی نیز بوده ایم.

وی بابیان اینکه مشارکت و همفکری در امور جاری مدارس که شورای دانش آموزی بر آن نقش موثری داشته توانسته به رشد و پیشرفت جامعه بی انجامد، خاطرنشان کرد: انتظار داریم تا منتخبان شورای دانش آموزی مدارس بر تمامی حوزه ها احاطه و مشارکت داشته باشند.

کد خبر 4439132

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha