۳ آبان ۱۳۹۷، ۱۲:۵۲

معاون فرماندار تویسرکان:

برنامه‌های اربعین حسینی در تویسرکان با مشارکت مردم برگزار شود

برنامه‌های اربعین حسینی در تویسرکان با مشارکت مردم برگزار شود

تویسرکان - معاون فرماندار تویسرکان گفت: برنامه‌های درنظرگرفته شده برای مراسم اربعین حسینی در تویسرکان باید با مشارکت مردم برگزار شود.

به گزارش خبرنگار مهر، کریم برنوسی پیش ازظهر پنج شنبه در جلسه هماهنگی برنامه های اربعین در تبلیغات اسلامی تویسرکان با اشاره به اینکه در خصوص گرامیداشت اربعین حسینی تمام دستگاه ها و اعضای ستاد باید در کنار هم و با همکاری یکدیگر کارها را پیش ببرند، عنوان کرد: اجرای برنامه ها مردمی است و برنامه ریزی ها و زیرساختها توسط کمیته ها انجام می پذیرد.

وی به اجتماع میلیونی مردم در اربعین حسینی اشاره کرد و گفت: در پیاده روی اربعین میلیون ها نفر از مردم عشق و علاقه خود را به سید و سالار شهیدان اظهار میکنند که این حضور روز به روز در حال گسترش است.

وی با بیان اینکه پیاده روی اربعین حسینی در کربلا فقط یک راهپیمایی نیست، گفت: پیاده روی اربعین، سمبل وحدت و حماسه حضور عشاق است و اثرات فرهنگی بزرگی برای ملت و جوانان داشته است.

سرپرست تبلیغات اسلامی تویسرکان نیز گفت: حضور زائران در پیاده روی اربعین نماد قدرت جهان اسلام در مقابل استکبار است.

حجت‌الاسلام علی کاروند پیاده روی اربعین را نماد قدرت جهان اسلام در برابر کفر دانست و افزود: پیاده روی اربعین مانور بزرگ شیعه است و عظمت شیعیان را به رخ جهانیان می کشد.

وی به تشریح جایگاه اربعین در مباحث دینی پرداخت و گفت: اصل اربعین در فرهنگ قرآنی و مباحث دینی جایگاه بسیار جدی و اثر گذاری دارد.


 

کد خبر 4441225

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha