۴ آبان ۱۳۹۷، ۱۲:۰۸

فرمانده نیروی انتظامی خبر داد:

تردد ۱.۵ میلیون نفر در مرزهای سه گانه

تردد ۱.۵ میلیون نفر در مرزهای سه گانه

ایلام-فرمانده نیروی انتظامی از تردد ۱.۵ میلیون نفر در مرزهای سه گانه خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسین اشتری صبح جمعه در بازدید از مرز مهران اظهار داشت: وضعیت تردد زائران به خوبی در حال انجام است و با همت همکاران و مسئولان استان زائران به خوبی در حال تردد از مرز مهران هستند.

وی افزود: ازدحام جمعیت و مشتاقان زیارت افزایش پیدا کرده و این چند روز یک سیر صعودی به خصوص در مرز بین المللی مهران را داشته ایم.

وی تصریح کرد: بیش از ۶۵ درصد زائران از مرز مهران تردد کرده ند و مابقی از مرز شلمچه و چذابه همچنین حدود ۳ درصد  از زائرین از طریق مرز هوایی سفر خود را ادامه داده اند.

وی گفت: تاکنون در مجموع حدود یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر به عتبات عالیات مشرف شدند.

سردار اشتری عنوان کرد: با آمادگی های خوبی که از ماه های گذشته بود و زیرساخت های خوبی که ایجاد شده امسال نسبت به سال های گذشته زیرساخت ها بهتر شده است.

وی افزود: حدود ۳۰ هزار نفر از همکاران نیروی انتظامی در این سه استان و مرزها حضور دارند که بیش از نیمی از آنها در مرز مهران و استان ایلام مستقر کردیم که خدمات رسانی خوبی را ارائه دهند.

وی ادامه داد: از زائرین تشکر می کنم که همکاری بسیار خوب و مناسبی را با فرزندان خود در نیروی انتظامی داشتند، همه زائران قدردان زحمات بودند امیدواریم بتوانیم همین نظم و امنیت را برای برگشت زائرین حفظ کنیم.

فرمانده نیروی انتظامی اظهار داشت: از یکی دو روز آینده برگشت زائران را در پیش خواهیم داشت و هر چه به روز اربعین نزدیک تر می شویم اوج برگشت را خواهیم داشت، تقاضای من از زائران این است که همین نظم و انضباط را که داشتند حفظ کنند.

وی گفت:  زائران با همکاران ما که از استان های مختلف بیش از ۱۰ استان معین در ایلام و خوزستان مستقر هستند همکاری داشته باشند که بتوانیم  بدون هیچ مشکلی این ایام را به پایان برسانیم، خصوصا تاکید می کنم زائرین برای برگشت عجله نکنند.

کد خبر 4441765

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha