۹ آبان ۱۳۹۷، ۱۹:۰۳

مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان:

رقابت های ورزش های زورخانه ای جوانان کشور در سنندج برگزار می شود

رقابت های ورزش های زورخانه ای جوانان کشور در سنندج برگزار می شود

سنندج - مدیر کل ورزش و جوانان استان کردستان از برگزاری ورزش های زورخانه ای قهرمانی جوانان کشور به مدت دو روز در سنندج خبرداد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان، حامد جولایی اظهارداشت: رقابت های ورزش های زورخانه ایی قهرمانی جوانان کشور به مدت دو روز به میزبانی سنندج برگزار می شود.

وی افزود: این مسابقات با حضور ۳۰۰ ورزشکار به نمایندگی از ۲۰ استان سراسر کشور طی روزهای ۱۰ و ۱۱ آبان ماه در سالن آزادی شهر سنندج برگزار می شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان گفت: رقابت های ورزش های زورخانه ای در بخش های تیمی زورخانه ای، کشتی پهلوانی و مهارت های فردی برگزار می شود که مهارت های فردی در بخش های، سنگ، کباده، چرخ تیز، چرخ چمنی و میل بازی انجام می گیرد.

جولایی یادآور شد: این رقابت ها مرحله اول انتخابی و راه یابی به تیم ملی خواهد بود که رئیس و دبیر فدراسیون نیز این رویداد دو روزه را در کردستان همراهی می کنند.

رقابت های لیگ برتر بدمینتون کشور به میزبانی کردستان برگزار می شود

وی در ادامه سخنان خود بیان کرد: دور رفت مقدماتی رقابت های لیگ برتر بدمینتون کشور نیز با حضور تیم های حاضر در گروه اول این رقابت ها در سنندج برگزار می شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان ادامه داد: دور رفت مقدماتی رقابت های لیگ برتر بدمینتون در روزهای پنجشنبه و جمعه 10 و 11 آبان ماه به مدت دو روز در خانه بدمینتون شهرستان سنندج برگزار می شود.

جولایی اظهارداشت: این رقابت ها در دو گروه چهار تیمی برگزار می شود که در گروه اول تیم های سپاهان اصفهان، نماینده گیلان، نماینده آمل و نماینده کردستان حضور دارند و کردستان میزبان گروه اول و زنجان میزبان گروه دوم دور رفت مقدماتی رقابت های لیگ برتر بدیمنتون کشور هستند.

وی افزود: در این رقابت ها مهران شهبازی، پارسا مظفری، متین اسدی، مبین ثلاثی، مسعود نجفی و زانا قادری با سرپرستی یوسف کابله سوری و مربیگری پیام ایلانی پور برای تیم کردستان به میدان می روند

مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان گفت: سال گذشته رقابت های لیگ دسته یک بدمینتون با حضور تیم های یزد، دانا ورزش آرین اصفهان ، سیستان و بلوچستان ، نماینده زنجان ، نماینده کردستان و نماینده سمنان تحت عنوان هدف به میزبانی سنندج برگزار شد و نماینده کردستان توانست به عنوان تیم دوم از این گروه به لیگ برتر راه پیدا کند.

کد خبر 4446009

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha