۱۱ آبان ۱۳۹۷، ۱۴:۴۷

به مناسبت عزاداری امام رضا (ع):

محدویت های ترافیکی در محورهای خراسان شمالی اعمال می شود

محدویت های ترافیکی در محورهای خراسان شمالی اعمال می شود

بجنورد - رئیس پلیس راه خراسان شمالی از اعمال محدودیت های ترافیکی به مناسبت ایام رحلت رسول اکرم (ص)، شهادت امام حسن (ع) و امام رضا (ع) در جاده های این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ علیرضا حسین زاده با بیان اینکه همجواری خراسان شمالی با خراسان رضوی سبب شده تا همه ساله در سال روز شهادت حضرت امام رضا(ع) شاهد تردد بالای زائران پیاده و سواره از محورهای مواصلاتی این استان باشیم، اظهار کرد: بنابراین پلیس راه خراسان شمالی برای تسهیل در روند عبور و مرور در این ایام محدودیت های ترافیکی را اعمال می کند.

حسین زاده افزود: تردد انواع کامیون و تریلر، به جز در موارد حمل مواد سوختی و فاسد شدنی، از ۱۵ تا ۱۸ آبان ماه جاری از ساعت ۱۴ الی ۲۲ در مسیر فاروج به شیروان، شیروان به بجنورد و بجنورد به جنگل گلستان و بالعکس ممنوع است.

وی ادامه داد: همچنین تردد انواع کامیون و تریلر بجز مواد سوختی و فاسد شدنی در روزهای ۱۶، ۱۷ و ۱۸ آبان ماه جاری از ساعت ۷ صبح تا ۲۲ در مسیرهای فاروج به شیروان، شیروان به بجنورد و بجنورد به جنگل گلستان و بالعکس ممنوع است.

رئیس پلیس راه خراسان شمالی گفت: پلیس خراسان شمالی از مردم و زائران امام هشتم (ع) انتظار دارد تا با رعایت این محدودیت ها پلیس را در خدمت رسانی مطلوب و بهتر به زوار علی ابن موسی الرضا(ع) یاری کنند.

کد خبر 4447701

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha