۱۴ آبان ۱۳۹۷، ۱۳:۲۰

با مشارکت مردم؛

ویژه برنامه‌های ایام شهادت امام رضا (ع) در همدان برگزار می‌شود

ویژه برنامه‌های ایام شهادت امام رضا (ع) در همدان برگزار می‌شود

همدان - مسئول روابط عمومی آستان قدس رضوی در استان همدان دفتر آستان قدس رضوی، به‌مناسبت ایام شهادت امام رضا(ع) برنامه‌هایی را با مشارکت مردم در مساجد منتخب برگزار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، مسلم مخفی اظهار داشت: دفتر آستان قدس رضوی در استان همدان در طول سال برنامه‌های مختلفی را در حوزه وقف و نذر، امداد رسانی به محرومان و مستضعفان، کمک به بیماران، اعزام زیارت اولی‌ها به مشهد مقدس، مشارکت در طرح‌های اشتغال‌زا، مشاوره و اردوهای جهادی برگزار می‌کند.

وی افزود: امسال در شب شهادت امام رضا (ع) و در ۸ مسجد منتخب شهر همدان با حضور سخنرانان برجسته از اساتید حوزه علمیه، مراسم سوگواری با محوریت شناخت سیره علمی و عملی امام رضا (ع) و نیز تبین موضوع وقف رضوی و خدمات عام‌المنفعه با مشارکت هیئت‌های امنا برگزار می‌شود.

مخفی گفت: در ایام شهادت حضرت ثامن‌الحجج (ع) ۵۰۰ بسته حمایتی ارزاق هریک به ارزش ۱۷۰ هزارتومان به خانواده‌های نیازمند اهدا می‌شود و ضمن عیادت خادمان رضوی از بیماران صعب‌العلاج، ۱۳۶ کارت هدیه یک میلیون ریالی نیز به این افراد اهدا خواهد شد.

وی با بیان اینکه در طول سال و به مناسب‌های مختلف ذبح قربانی و عقیقه و توزیع گوشت بین خانواده‌های نیازمند در دستور کار این دفتر قرار دارد، اظهار داشت: ۱۷۶ کارت هدیه ۱۵۰ هزارتومانی نیز به ایتام نیازمند اهدا می‌شود.

کد خبر 4450662

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha