۲۰ آبان ۱۳۹۷، ۱۲:۲۲

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین:

ارتباط صنعت و دانشگاه موجب رونق اقتصاد و تولید می شود

ارتباط صنعت و دانشگاه موجب رونق اقتصاد و تولید می شود

قزوین- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین گفت: ارتباط صنعت و دانشگاه می تواند ضمن گره گشایی از مشکلات بخش تولید به رونق اقتصادی و اشتغال کشور کمک موثری کند.

به گزارش خبرنگار مهر، نشست هم افزایی دانشگاه و صنعت با حضور سیف مدیرکل دفتر ارتباط با صنعت وزارت علوم، تحقیقات و فن اوری و علی پرزحمت رئیس سازمان صمت استان قزوین و مدیران چند واحد صنعتی و تولیدی روز یکشنبه در سالن جلسات دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) قزوین برگزار شد.

علی پرزحمت در این جلسه با تبیین ضرورت همکاری دانشگاه و صنعت گفت: سازمان صمت استان قزوین آمادگی دارد با همکاری و هماهنگی لازم در این خصوص گام بردارد.

وی تصریح کرد: از دانشگاهیان و مدیران واحدهای صنعتی انتظار داریم برای تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه همراه ما باشند تا بتوانیم از همه ایده ها برای گره گشایی از مشکلات استفاده کنیم.

پرزحمت بیان کرد: همکاری و ارتباط بیشتر سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با دانشگاه می تواند زمینه استفاده از تحقیقات دانشگاهی را در مسیر رونق تولید مهیا کرده و به کاهش هزینه ها نیز کمک کند.

وی اظهارداشت: ارتباط صنعت با دانشگاه، استفاده از ظرفیت و توانمندی های تشکلهای بخش خصوصی از جمله اتاق بازرگانی، صنایع معادن و خانه صنعت و معدن از اموری است که می تواند به کاهش مشکلات کمک کند.

کد خبر 4455078

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha