۲۰ آبان ۱۳۹۷، ۱۹:۵۵

روزبه چشمی:

تیم ملی برای قهرمانی در آسیا نیاز به حمایت دارد

تیم ملی برای قهرمانی در آسیا نیاز به حمایت دارد

بازیکن تیم ملی فوتبال ایران ضمن ابراز خرسندی از بازی های تدارکاتی تیم ملی گفت: برای قهرمانی در جام ملت ها باید حمایت ها بیشتر شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، روزبه چشمی در حاشیه اولین تمرین تیم ملی فوتبال ایران در دور جدید اردوی این تیم برای آماده سازی هرچه بیشتر جهت حضور در جام ملت های آسیا گفت: در شرایطی هستیم که باید تمرکز خودمان را صد درصد روی اردوها بگذاریم و با تکمیل شدن تیم ملی و آمدن همه بازیکنان می‌توانیم بازی‌های خوبی داشته باشیم.

او درباره وضعیت خودش گفت: هیچ مشکلی نیست و همه بازیکنان با تمرکز بالایی در تمرینات حاضر شده اند.

چشمی در مورد شانس قهرمانی تیم ملی در جام ملت‌های آسیا گفت: باید حمایت‌ها بیشتر شود. بازی‌های دوستانه بیشتر و بهتری داشته باشیم و البته تمام تمرکز ما روی قهرمانی است. انتظارات از ما بالاست و در این دوره بیشتر هم شده است. امیدوارم با بازی‌هایی که پیش رو داریم، بتوانیم به آمادگی کامل برسیم.

چشمی در مورد دو بازی ترینیداد و توباگو و ونزوئلا گفت: با شرایط موجود، اگر بتوانیم دو بازی تدارکاتی انجام دهیم خیلی خوب است. همین که فیفا دی ها را از دست ندادیم و دو بازی دوستانه داریم، اتفاق مثبتی است.

او در پاسخ به این سوال که آیا انتظارات کار تیم را سخت‌تر نمی‌کند، گفت: به هر جهت انتظارات بالا، انگیزه ما را هم بالاتر می‌برد. بعد از جام جهانی انتظارات بیشتر شده و ایران هم همیشه جزو قدرت‌های برتر آسیا است. ما فقط برای قهرمانی در جام ملت‌های آسیا به میدان می‌رویم.

کد خبر 4455582

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha