۲۲ آبان ۱۳۹۷، ۱۷:۰۹

فرمانده ناجا:

دولت پاکستان قول مساعد در خصوص مرزبانان ربوده شده داده است

دولت پاکستان قول مساعد در خصوص مرزبانان ربوده شده داده است

اینچه برون – فرمانده ناجا گفت: از طریق دستگاه دیپلماسی کشور و فرماندهان نظامی موضوع مرزبانان ربوده شده را پیگیری کردیم و دولت پاکستان قول مساعد داده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسین اشتری بعدازظهر سه شنبه در حاشیه بازدید از پاسگاه مرزی پل اینچه برون در گفتگو با خبرنگاران، اظهار کرد: یکی از ویژگی‌های مرزبانی و نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، هماهنگی و اتحاد میان مرزنشینان و مرزبانان است و معتقدیم مسئول اصلی امنیت مرز با مرزنشینان بوده و ما در خدمت آنها هستیم.

وی افزود: از طرفی باید به امنیت و معیشت مرزنشینان توجه و در راستای قوانین جمهوری اسلامی ایران به آن‌ها کمک کنیم.

اشتری تصریح کرد: هماهنگی، همدلی و همبستگی خوبی را در مرزهای استان گلستان شاهد هستیم و شیعه و سنی در کنار هم با وحدت زندگی می‌کنند و ما هم باید به انها کمک کنیم.

وی ادامه داد: یکی از اهداف ما توجه بیشتر به تجهیزات و امکانات همکاران در مرز است و بنا داریم تجهیزات مراقبتی و دفاعی در مرزها را تقویت کنیم و امسال هم با حمایت ستاد کل نیروهای مسلح و همکاری وزارت دفاع تجهیزاتی تهیه شده که به مرور وارد مرزها خواهیم کرد.

وی اضافه کرد: در بخش آموزش هم با راه اندازی قرارگاه جهادی آموزش حرفه‌ای گری را در نیروی انتظامی و مرزبانی ارتقا دهیم تا همکار ما در هر جایی مشرف به وظیفه خودش باشد.

فرمانده ناجا در خصوص مرزبانان ربوده شده توسط پاکستانی‌ها گفت: از طریق دستگاه دیپلماسی کشور و فرماندهان نظامی پیگیری شده و دولت پاکستان قول مساعد داده و امیدواریم در موعد مقرر شاهد اتفاقات خوبی باشیم.

اشتری در خصوص زیر گرفتن ماموران نیروی انتظامی در جاده هراز استان مازندران، اظهار کرد: این اتفاق که به یک باره در فضای مجازی منتشر شد مربوط به سه ماه گذشته در استان مازندران بود که بلافاصله همکاران بنده آن افراد را شناسایی، دستگیر و تحویل مقامات قضایی دادند و پرونده به سرعت بررسی شد.

وی افزود: همکاران ما معالجه شدند که یکی از آنها شرایط خوبی دارد و معالجه همکار دیگر هم ادامه دارد و نیروی انتظامی با سرعت و اقتدار با این اتفاق برخورد کرد، البته این اتفاقات کمتر رخ می دهد و انتشار آن زیاد شده است.

اشتری یادآور شد: مردم علاقه خاصی به پلیس دارند به خصوص به همکارانی که ۲۴ ساعته در سرما و گرما خدمت می‌کنند و از این بابت از مردم تشکر می‌کنیم و افرادی که به مامور قانون تعدی می‌کنند محکم و طبق قانون با آنها برخورد خواهد شد.

وی در خصوص اقدامات ناجا در تبادل و معاملات کالا خاطرنشان کرد: سیاست‌های کلی در خصوص معاملات اقتصادی و تبادل کالا توسط دولت مشخص می‌شود و نیروی انتظامی تمام تلاشش این است که قوانین به خوبی اجرا شود، وظیفه ما در کنار مردم و سرمایه گذاران بودن است تا حقوق آنها نادیده گرفته نشود.

کد خبر 4457663

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha