۲۶ آبان ۱۳۹۷، ۹:۴۰

مدیر تبلیغات اسلامی تویسرکان عنوان کرد:

برگزاری ۱۳۰ جلسه سخنرانی ویژه شهادت امام حسن عسکری(ع) در تویسرکان

برگزاری ۱۳۰ جلسه سخنرانی ویژه شهادت امام حسن عسکری(ع) در تویسرکان

تویسرکان - مدیر تبلیغات اسلامی تویسرکان گفت: مبلغین اعزامی به تویسرکان در شب و روز شهادت امام حسن عسکری(ع) در بیش از ۱۳۰جلسه پیرامون شخصیت والای آن امام همام سخنرانی کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام علی کاروند صبح شنبه در جمع مبلغان گفت: در ایام شهادت امام حسن عسکری(ع) ۷۵ مبلغ و مبلغه در مناطق مختلف شهرستان تویسرکان به تبیین خصوصیات اخلاقی امام حسن عسکری(ع) و ابعاد زندگانی ایشان پرداختند.

وی افزود: این تعداد مبلغ شامل مبلغان اعزامی از طرح هجرت، مبلغان و مبلغات مقیم بودند که در مساجد و هیئات مذهبی شهرهای تویسرکان، فرسفج و سرکان و روستاهای تابعه دهستانهای هفتگانه بخش های مرکزی و قلقلرود این شهرستان در شب و روز شهادت امام حسن عسکری (ع) به تبیین زندگانی آن حضرت پرداختند.

معاون تبلیغ تبلیغات اسلامی شهرستان تویسرکان نیز از برگزاری بیش از ۲۲۵ برنامه فرهنگی، قرآنی و مذهبی ویژه شهادت امام حسن عسکری (ع) توسط مبلغین طرح هجرت در این شهرستان خبر داد.

حجت‌الاسلام محمد رضیئی گفت: مبلغین طرح هجرت در شب شهادت امام حسن عسکری (ع) با حضور در اماکن تبلیغی، بیش از ۲۲۵ برنامه فرهنگی، تبلیغی، قرآنی و مذهبی در شهر و روستاهای شهرستان تویسرکان برگزار کردند.

وی اقامه نماز جماعت، برگزاری مراسم عزاداری، آموزش احکام، برگزاری جلسات پرسش و پاسخ، سخنرانی، برگزاری مسابقات فرهنگی، همکاری و هماهنگی با هیئت امنای مساجد را از برنامه های شاخص مبلغین وطرح هجرت در شب شهادت امام حسن عسکری (ع) برشمرد.

رضیئی افزود: باتوجه به فعالیت مبلغان طرح هجرت در شهر و روستاهای شهرستان و با هماهنگیهای انجام شده، امسال برنامه های مبلغین طرح هجرت در شهادت امام حسن عسکری (ع) نسبت به سال های گذشته بسیار باشکوه‌تر برگزار شد.

کد خبر 4459986

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha