۲۷ آبان ۱۳۹۷، ۱۶:۰۵

رئیس دانشگاه سمنان:

کمبود خوابگاه در دانشگاه سمنان/ خیران ورود کنند

کمبود خوابگاه در دانشگاه سمنان/ خیران ورود کنند

سمنان - رئیس دانشگاه سمنان از کمبود خوابگاه دانشجویان دختر در این دانشگاه خبر داد و گفت: میزان مشارکت خیران در ساخت خوابگاه‌ها بسیار اندک است.

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود نصیری زرندی بعدازظهر یک‌شنبه در جلسه بیان طرح‌های عمرانی دانشگاه سمنان با بهره‌گیری از ظرفیت خیران ضمن بیان اینکه رفع مشکل کمبود خوابگاه در این دانشگاه نیازمند مشارکت خیران است، ابراز داشت: میزان همراهی خیران در ساخت خوابگاه بسیار اندک است که می‌بایست به سمت فرهنگ‌سازی در این زمینه گام برداشت.

وی بابیان اینکه ثواب احداث خوابگاه کم از مدرسه‌سازی نیست، اضافه کرد: با توجه به رشد جمعیت دانشجو از شهرهای دیگر در سمنان این مهم می‌طلبد تا زیرساخت‌های لازم نیز فراهم شود تا بخشی از دغدغه‌های خانواده‌ها مبنی اسکان فرزندان آن‌ها برطرف شود.

رئیس دانشگاه سمنان از آغاز ساخت خوابگاه خیر ساز دانشجویان دختر این دانشگاه طی تفاهم‌نامه‌ای با محسن پورفخار از خیران استان همزمان با ماه ربیع‌الاول و آغاز امامت حضرت مهدی موعود (عج) خبر داد و ابراز داشت: این خوابگاه با مساحت حدود ۵۲۰ متر مربع و در یک بلوک شش واحدی با ظرفیت ۵۰ نفر ساخته می‌شود.

زرندی در ادامه تصریح کرد: خوابگاه خیر ساز دختران دانشگاه سمنان با پیش‌بینی هزینه کرد شش میلیارد ریالی ساخته خواهد شد که ۵۰ درصد از هزینه ساخت این طرح را محسن فخار از اعضای بنیاد خیران دانشگاه سمنان و دیگر خیران پرداخت می‌کنند.

وی بابیان اینکه در صورت تامین اعتبارات لازم این ساختمان مهر آینده در اختیار دانشجویان جدیدالورود قرار خواهد گرفت، اضافه کرد: انتظار می‌رود با آغاز ساخت این مجموعه زمینه برای مشارکت خیران در طرح‌های دیگر دانشگاه سمنان فراهم شود و شاهد افزایش مشارکت خیران در ساخت خوابگاه باشیم.

کد خبر 4461769

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha