۲۸ آبان ۱۳۹۷، ۱۰:۵۷

مدیرکل صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری:

۹۷ درصد چهارمحال و بختیاری تحت پوشش دیجیتال قرار دارد

 ۹۷ درصد چهارمحال و بختیاری تحت پوشش دیجیتال قرار دارد

شهرکرد- مدیرکل صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری گفت: ۹۷ درصد استان چهارمحال و بختیاری تحت پوشش دیجیتال سیگنال های تلویزیونی قرار دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهرداد عظیمی شامگاه یکشنبه در نشست هم‌اندیشی برگزاری برنامه‌های گرامیداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در رسانه ملی با اشاره به اینکه صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری تولیدات بسیار خوبی در این زمینه داشته است، گفت: تلاش شده است در تولید برنامه‌ها در صدا، سیما و فضای مجازی مطالبات مردمی در نظر گرفته شود.

وی گفت: اقدامات خوبی طی سال های گذشته در صدا و سیما در حوزه فضای مجازی برای استفاده دیگر استان‌ها از شبکه جهانبین فراهم شده و همچنین رادیو دیداری، تلویزیون اینترنتی و اپلیکیشن جهانبین در کشور اجرایی شد.

مدیرکل صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری با اشاره به عدم برگزاری جشنواره تولیدات مراکز استان ها در مرکز استان، تصریح کرد: باتوجه به اینکه امکانات لازم برای اسکان میهمانان در شهرکرد نبود، جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی در مرکز تفریحی، توریستی چغاخور برگزار شد.

عظیمی با توجه به اینکه اعتبارات جشنواره از محل منابع ملی تامین شد، یادآور شد: به منظور جذب سرمایه گذار و گردشگر باید شرایط به نحو مطلوب برای مهمانان جشنواره فراهم می شد.

وی با توجه به تولیدات صدا و سیمای استان در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، افزود: در حوزه سیما چهارهزار و ۴۰۵ دقیقه برنامه، در حوزه صدا هشت هزار و ۹۵ دقیقه برنامه، و همچنین در حوزه فضای مجازی نیز موشن‌گرافی، پوستر، عکس و اینفوگرافی تولید شده است.

مدیرکل صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: برنامه‌های پخش شده یا در حال تولید به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، می توان به برنامه‌ دستاورد، چشم انداز، گفتمان انقلاب، افق روشن، مثبت ۴۰، مستند دیدار و شهید استکی اشاره کرد.

عظیمی بیان کرد: تولیدات صدا و سیما هیچ گرایشی به قوم و قبیله خاصی از استان ندارد و برنامه ها بر اساس پتانسیل‌ و شخصیت‌ های همه اقوام چهارمحال و بختیاری تولید می شوند.

کد خبر 4462347

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha