۳ آذر ۱۳۹۷، ۹:۵۳

مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان:

شبکه تبلیغ فعالیت‌های فکری فرهنگی و بصیرتی را تقویت کند

شبکه تبلیغ فعالیت‌های فکری فرهنگی و بصیرتی را تقویت کند

همدان - مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان بااشاره به الگو بودن انقلاب اسلامی ایران در بسیاری زمینه ها گفت: شبکه تبلیغ این مجموعه باید فعالیت های فکری، فرهنگی و بصیرتی را تقویت کند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام علی دشتکی صبح شنبه در جمع خانواده های کارکنان تبلیغات اسلامی همدان با بیان اینکه دشمنان قسم خورده اسلام با تمام توان در مقابل ترویج فرهنگ توحید، اسلام و انقلاب اسلامی ایستاده اند، افزود: در این برهه از زمان که انقلاب اسلامی و آرمان های بلند آن الگوی ملت ها و دولت های استکبار ستیز شده است، حرکت تکلیف مدارانه و وظیفه مند شبکه تبلیغی و اقشار تاثیرگذار در راستای فعالیت های فکری، فرهنگی، تبلیغی و بصیرتی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان انسجام در جبهه حق را در راستای انتقال پیام انقلاب اسلامی مورد تاکید قرار داد و افزود: در چهلمین سال از عمر با برکت نظام اسلامی، نهادینه کردن آرمانهای بلند انقلاب اسلامی که بر مبانی قرآن و عترت شکل گرفته از ضروریاتی است که باید مورد توجه فعالان عرصه فرهنگی و تبلیغی قرارگیرد.

وی با اشاره به بدعهدی های جبهه کفر و عدم پایبندی آنها به قراردادهای بین المللی، گفت: خوی استکباری و استعماری جهان کفر، ملت ها و دولت های دیگر را مطیع و فرمانبر خود می خواهد لذا تحمل یک حکومت مستقل و یک ملت آزادیخواه با آرمان های بلند عدالتخواهی و استکبارستیزی را ندارد و با ترفندها و حیله ها و نقشه های خصمانه و با به‌کار گیری تمام توان در صدد ضربه زدن و به تسلیم وا داشتن این نظام برآمده است.

حجت الاسلام دشتکی عنوان کرد: ملت شجاع و با بصیرت ایران اسلامی همچون گذشته با توکل به قدرت لا یزال الهی و با تبعیت از رهبر فرزانه انقلاب به‌ عنوان دیده بان هوشمند انقلاب اسلامی، توطئه ها را خنثی و آنها را به ذلّت خواهد کشید.

حجت‌الاسلام دشتکی ضرورت هوشیاری و بصیرت کارکنان تبلیغات اسلامی اسلامی در جهت تبیین اهداف انقلاب اسلامی و بیان دستاوردهای آن در همه زمینه ها و آگاه سازی جامعه نسبت به توطئه های دشمنان و ایادی منطقه ای و داخلی آنها را مورد تاکید قرار داد.

کد خبر 4466573

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha