۲۳ بهمن ۱۳۸۵، ۹:۵۶

رئیس سازمان بسیج سازندگی مازندران:

محرومیت زدایی نیازمند اقدام جهادی است

محرومیت زدایی نیاز به اقدام جهادی دارد و در این راستا دولت با تعامل با مجلس شورای اسلامی ، می تواند در اجرای طرح اردوهای هجرت بسیج سازندگی ، گام های موثری برای رفع مشکلات معیشتی ، رفاهی ، آموزشی و درمانی در روستاهای محروم بردارد.

به گزارش خبرگزاری مهر ، رئیس سازمان بسیچ سازندگی استان مازندران گفت: به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه فجر ، مدرسه ابتدایی سه کلاسه در روستای گردشی ساری ، افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

سرهنگ عبدالسعید رنجبر ادامه داد: تعداد یکهزار نفر از نیروهای جوان بسیجی استان مازندران متشکل از مهندس ، جوشکار ، بنا ، نقاش و کارگر در طی 6 ماهه گذشته در قالب طرح اردوهای هجرت بسیج سازندگی موفق به احداث این مدرسه شدند.

وی اعتبار اجرای این پروژه را 400 میلیون ریال عنوان کرد و گفت: اعتبار اجرایی این پروژه توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تامین شده است.

رئیس سازمان بسیچ سازندگی استان مازندران ؛ غنی سازی اوقات فراغت نیروهای جوان بسیجی ، اشتغالزایی ، کمک به رشد و توسعه سطح آموزشی و پژوهشی در روستاهی محروم استان و محرومیت زدایی را ازمهمترین اهداف اجرای طرح هجرت بسیج سازندگی عنوان کرد.

رنجبر از بهره برداری پروژه راه روستایی روستای " علی کلاه تلنار" مازندران توسط بسیجیان و نیروهای متخصص جوان استان خبر داد و گفت: عملیات زیر سازی و آسفالت کاری حدود 3 کیلومتر از این راه روستایی بر عهده سازمان بسیج سازندگی استان مازندران بود که با موفقیت  به پایان رسید.

وی با اشاره به هزینه 700 میلیون ریالی این طرح ، خاطرنشان کرد: مهندسین و ناظران فنی این پروژه راهسازی در طول مدت اجرای طرح ، نظارت های دقیقی در طرحای و احداث این پروژه انجام دادند.

کد خبر 446779

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha