۴ آذر ۱۳۹۷، ۲۲:۰۲

مهر خبر می دهد

تشریح آخرین وضعیت مناطق زلزله زده ثلاث باباجانی

تشریح آخرین وضعیت مناطق زلزله زده ثلاث باباجانی

کرمانشاه_معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمانشاه گفت: در حال حاضر مشکلی در مناطق زلزله زده ثلاث باباجانی نداریم و راه های مواصلاتی باز است.

مهرداد سالاری در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه این زمین لرزه شهر کرمانشاه را نیز لرزاند، اظهار داشت: طبق آخرین اخبار تمام راههای مواصلاتی و ارتباطی باز است و فقط برق سه شهرستان ما قطع شده بود که با همکاری نیروهای اداره برق وصل شده است.

وی افزود: یکی از فیدرهای شهرستان سرپلذهاب آسیب جدی دیده بود که دقایقی قبل موفق شدند آن را نیز وصل کنند ودر حال حاضر هیچ گونه قطعی برق در شهرها نداریم و روستاها نیز در حال بررسی است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمانشاه بیان کرد: تیم‌های ارزیاب و هلال‌احمر در آماده باش کامل هستند و بنیاد مسکن نیز در محل مستقر است.

وی با بیان اینکه تیم های امدادی دانشگاه علوم پزشکی و بیمارستان ها در آمادگی کامل قرار دارند، افزود: به دلیل استرس و نگرانی تعداد ۳۰ نفر به بیمارستان گیلانغرب و ۴۵ نفر به بیمارستان قصرشیرین مراجعه کردند که به صورت سرپایی مداوا شدند و گزارشی از مورد فوتی نداشتیم.

سالاری گفت: درخواست می کنم مردم آرامش خود را حفظ کنند تا تیم های ارزیاب و امدادی کار خود را در منطقه انجام دهند چرا که هوا تاریک است و کار ممکن است مشکل باشد.

وی با بیان اینکه مردم به اخبار کذب در فضای مجازی توجه نکنند و اخبار موثق را از صدا و سیما پیگیر باشند، افزود: از دهداری ها گزارش خسارات را از روستا نیز پیگیر هستیم و تا این لحظه فقط گزارشی از ابنیه روستایی گزارش شده که آمار دقیق مشخص نیست و تمام راهها باز و قطعی آب هم نداریم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمانشاه تصریح کرد: شبکه گاز تست شده و خوشبختانه در این ۳ شهرستان آسیبی به شبکه گاز وارد نشده است.

وی در خصوص تعطیلی مدارس گفت: سعی می کنیم در حد ممکن این اتفاق نیفتد چرا که تا کنون پس لرزه های زیادی داشتیم و قرار نیست حالت عادی زندگی به هم بریزد.

کد خبر 4467836

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha