۵ آذر ۱۳۹۷، ۲۰:۰۶

معاون سیاسی فرماندار شاهرود:

۴ پروژه کلان برای سفر روحانی به شاهرود پیشنهاد شده است

۴ پروژه کلان برای سفر روحانی به شاهرود پیشنهاد شده است

شاهرود -معاون سیاسی فرماندار شاهرود بابیان اینکه نیازمندی‌های شهرستان با در نظر گرفتن اولویت‌ها به نهاد ریاست جمهوری ارسال شده است، گفت: چهار پروژه جدید و کلان در این سفر پیشنهاد شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد خرم شامگاه دوشنبه در نشست فعالان سیاسی شاهرود با موضوع هماهنگی ستاد مردمی استقبال از ریاست‌جمهوری به میزبانی سالن جلسات فرمانداری این شهرستان ضمن بیان اینکه سیاست بر انجام پروژه‌های باقی‌مانده از سنوات قبل و حل‌وفصل طرح‌های نیمه‌تمام است، گفت: در این سفر چهار پروژه کلان جدید به نهاد ریاست‌جمهوری پیشنهادشده است.

وی ضمن بیان اینکه نیازمندی‌های شاهرودبا در نظر گرفتن اولویت‌ها به نهاد ریاست‌جمهوری ارسال‌شده است، اضافه کرد: در هر شهرستان همراه سفر ریاست‌جمهور یک وزیر معین نیز حضور خواهد داشت که وزیر صنعت، معدن تجارت برای طرح توسعه کارخانه فولاد به شاهرود سفر خواهد کرد.

دیدار مردمی ریاست‌جمهوری فرصت مناسبی برای بیان مطالبات

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار شاهرود ضمن بیان اینکه ستاد مردمی در شهرستان فعال‌شده است، ابراز داشت: جلسات متعددی با ۸۰الی۹۰درصد مدیران، ارگان‌ها تشکل‌ها که هرکدام جامعه هدف خاصی رادارند، برگزارشده است.

خرم بابیان اینکه دیدار مردمی ریاست‌جمهوری در شاهرود برنامه‌ریزی‌شده است، تصریح کرد: این فرصت بسیار مناسبی برای بیان مطالبات در چهارچوب‌های مشخص است که فرماندار شاهرود در نشست تهران پیگیر طرح‌ها خواهد بود.

وی بابیان اینکه در فرصت باقی‌مانده می‌بایست همگرایی مدیریت شود، اضافه کرد: نشست مطبوعاتی و اجرای سرود یک هزارنفری و ملاقات مردمی در سفر شاهرود برنامه‌ریزی‌شده است.

شرکت روحانی در اجلاسیه سراسری نماز

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار شاهرود ضمن بیان اینکه حضور رئیس‌جمهور در این شهرستان یکی از مطالبات قبلی سفر ایشان  بود، ابراز داشت: در شرایطی که رسانه‌های بیگانه پیرامون سفر و استقبال از ایشان در دیار خودشان زوم شدند باید از تفرقه و اختلاف پرهیز و به دنبال وحدت باشیم چراکه دولت برای همه محبوب است و اگر نقد داریم از راه صحیح خود وارد شویم.

خرم اضافه کرد: شرکت در اجلاسیه سراسری نماز، برگزاری کارگروه توسعه ازجمله برنامه‌های عمده سفر ریاست‌جمهور محسوب می‌شود که می‌بایست با همفکری به دنبال وحدت بود.

وی اضافه کرد: طی هفته گذشته تیمی از نهاد ریاست‌جمهوری فرودگاه شاهرود و محل دیدار مردمی را موردبررسی قرار داده است و تبلیغات محیطی ۷۲ساعت قبل از سفر در شهر انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر در این نشست فعالان سیاسی دیدگاه‌های خود را پیرامون سفر ریاست‌جمهوری مطرح و بر انسجام و وحدت همه گروه‌ها تأکید شد.

کد خبر 4468848

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha