۶ آذر ۱۳۹۷، ۱۴:۴۹

سخنگوی شورای شهر شیراز اعلام کرد:

صدور مجوز برای جذب ۲ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در شیراز

صدور مجوز برای جذب ۲ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در شیراز

شیراز – سخنگوی شورای شهر شیراز از صدور مجوز برای جذب ۲ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری از طریق بخش خصوصی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، نواب قائدی ظهر دوشنبه در نشست خبری فعالیت های اخیر شورای شهر شیراز از اجازه ۲هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در پروژه های شهرداری وخط ۳ قطار شهری از طریق بخش خصوصی با پیگیری کمیسیون اقتصاد و سرمایه گذاری شورای شهر خبر داد.

وی با اشاره به مشکلات زیاد سرمایه گذاران در شهر شیراز افزود: رویکرد این کمیسیون براین است که مشکلات سرمایه گذاران را رفع و در راستای افزایش جذب سرمایه گذاران گام بردارد.

سخنگوی شورای شهر شیراز یادآور شد: شورای شهر شیراز با توجه به مشکلات اقتصادی که گریبانگیر جامعه است، بر این بود تا کارها را به نحو شایسته اجرایی کند.

قائدی با اشاره به انتقادهایی مبنی بر ادامه اجرای سازه‌های بتنی در شهر شیراز افزود: کارهایی که درسطح شهر انجام می‌شود سرمایه و پول مردم شهر است که اتمام و تکمیل انها وظیفه ماست.

سخنگوی شورای شهر شیراز افزود: پس از تکمیل پروژه‌های نیمه تمام ، عملیات اجرایی پروژه‌های عمرانی جدید را آغاز می‌کنیم.

وی با اشاره به تزریق نقدینگی به خط ۲مترو و پیشرفت مطلوب این پروژه از افتتاح فاز اول خط ۲مترو در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

قائدی یادآور شد: امیدوارم که با همکاری نهادها در حوزه مدیریت شهری و سایر حوزه ها شاهد افزایش جذب سرمایه گذار در شهر باشیم.

عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به تصویب گزارش تفریغ بودجه ۹۶شهرداری در صحن شورا افزود: مصوباتی برای پرداخت مطالبات پیمانکاران شهرداری در قالب اوراق بستانکاری در کمیسیون برنامه و بودجه شورا مصوب شد.

سخنگوی شورا با اشاره به تمدیدیکساله برنامه پنج ساله شهرداری تا سال ۹۷ افزود: مشکلات اقتصادی شهرداری و بدهی های گذشته سبب اختلال در روند برنامه های شورای پنجم شد که مقرر شد اقدامات و فعالیتهای شورای پنجم را در راستای مسائل ویژه مردم در این برنامه در نظر بگیریم.

وی در پاسخ به سوال مبنی بر دلیل تعدد تذکرات به شهرداری در صحن علنی شورا گفت: با توجه به انتظارات اعضا در کمیسیونهای شورا از شهردار، درصورت برآورده نشدن انتظارات، مسایل به صورت تذکر بیان می‌شود تا به شکل مطلوب رسیدگی شود.

قائدی افزود: تذکر، اعمال فشار به شهرداری نیست و حق قانونی شوراست تا مدیران زیر مجموعه شهرداری تکالیف را به نحو شایسته انجام دهند.

کد خبر 4469627

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha