۱۰ آذر ۱۳۹۷، ۱۳:۵۴

امام جمعه جویبار:

نوآوری در برنامه های سالگرد پیروزی انقلاب مورد توجه قرار گیرد

نوآوری در برنامه های سالگرد پیروزی انقلاب مورد توجه قرار گیرد

جویبار - امام جمعه جویبار بر نوع آوری برنامه های چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران تاکید کردو گفت: در کمیته های برگزاری جشن انقلاب ایده های نو و جدید ارائه شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد تقی نادعلی زاده ظهر شنبه در جلسه هماهنگی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران با بیان اینکه هجمه های دشمن نسبت به سالهای قبل متفاوت شده است ، افزود: یاوه گویی های رئیس جمهور آمریکا و عربستان همچنان ادامه دارد ودر خیال خود بر برگزار نشدن جشن چهل سالگی انقلاب تاکید دارند.

وی با اشاره به اینکه وظیفه کارگزاران انقلاب در بر خورد با این هجمه ها سنگین تر شده است، اظهار داشت: ارگانهای آموزش و پرورش، داشگاهها ، تربیت بدنی ، اصناف و بازار می توانند نقش پررنگی در ایام دهه فجر امسال داشته باشند.

معاون فرمانداری جویبار در این جلسه به دستاوردهای بزرگ نظام جمهوری اسلامی ایران در ۴۰ سال گذشته اشاره کردوگفت: در بحث نانو تکنولوژی و سلول های بنیادی جزوده کشور برتر دنیا هستیم و در رشد علمی نیز ایران عزیز در جایگاه نخست جهانی قراردارد.

خسرو طالبی یکی از مولفه های قدرت در نظام جمهوری اسلامی راحضور مردم بیان کردو گفت: دشمن تمام توان خود راگذاشته که مردم را نسبت به این نظام مایوس کند و ما وظیفه داریم عملکردودستاوردهای نهادها را به درستی به مردم ارائه دهیم.

وی با بیان اینکه درحال حاضر  کارگزاران نظام رسالت سنگینی بر دوش دارند، بیان کرد: در روستاها باید برنامه های متنوعی برگزار شود ودر شهر جویبار و کوهی خیل نیز برنامه ها گسترده تر اجرا شود.

وی تاثیر گزاری برنامه های دهه فجر را دربین دانش آموزان مهم خواند و گفت: در این ۴۰ سال انتخابات بی شماری در کشور برگزار شده  است و این نشان از تقسیم قدرت انقلاب بین اقشار جامعه است.

رئیس آموزش و پرورش جویبار برارائه هر چه بهتر دستاوردهای انقلاب بین قشر دانش آموز تاکید کردوگفت: کارنامه غرورآفرین انقلاب بدرستی برای دانش آموزان ترسیم شود و امروز شاهدیم دشمنان نظام بیشترین هدف خود را بین قشر نوجوان و جوان کشور برنامه ریزی کرده است .

اصغر ایزد پناه مهمترین برنامه های دهه فجر از سوی آموزش و پرورش شهرستان جویبار را نواختن زنگ انقلاب ، جشنواره تک نوازی ، برگزاری گفتمان های دانش آموزی با موضوع انقلاب ، حضور راویان انقلاب در سطح مدارس ، برگزاری کرسی های هم اندیشی آزاد در بین دانش آموزان و تجلیل از دانش آموزان نخبه شهرستان بیان کرد.

کد خبر 4472799

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha