۱۰ آذر ۱۳۹۷، ۱۶:۰۱

معاون پرورشی اداره کل آموزش‌وپرورش لرستان:

سیاست زدگی و نداشتن استقلال به آموزش‌وپرورش لطمه می‌زند

سیاست زدگی و نداشتن استقلال به آموزش‌وپرورش لطمه می‌زند

بروجرد- معاون پرورشی اداره کل آموزش‌وپرورش لرستان گفت: سیاست زدگی و نداشتن استقلال به آموزش‌وپرورش لطمه می‌زند.

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله عباس زاده ظهر امروز شنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیر آموزش و پرورش بروجرد که در محل نمازخانه این اداره برگزار شد، اظهار داشت: ارزش علم، تعلیم و تربیت و معلم بواسطه این است که اول معلم هستی پروردگار است.

وی با اشاره به آیات قرآن کریم افزود: تغییر و تحول در نظام تعلیم و تربیت و دستگاه های نظام جمهوری اسلامی طبیعی و مرسوم است و شاید به واسطه تغییرات مکرر در آموزش و پرورش و دیگر دستگاه های اجرایی به امری عادی تبدیل شده است.

معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش لرستان تصریح کرد: طول مدت خدمت مدیران مهم نیست بلکه کیفیت خدمت و اینکه چه خدماتی ارائه می شود، اهمیت دارد.

عباس زاده با بیان اینکه با روی کار آمدن روزبهانی مدیرکل سابق آموزش و پرورش بروجرد، این نهاد از رخوت بیرون آمد و حرکتی پویا آغاز شد، ادامه داد: وی خلاقانه عمل کرد و با توجه به عمل شایسته ای که انجام دادند توانستند در تمام شاخص ها در سطح لرستان، آموزش و پرورش بروجرد را ارتقاء بدهند.

وی با بیان اینکه سیاست زدگی و سیاسی بازی به آموزش و پرورش لطمه می زند، ادامه داد: اگر آموزش و پرورش تحت شعاع سیاسی بازی قرار بگیرد به قهقرا می رود پس باید تلاش کنیم این نهاد مستقل شود و پویایی خود را حفظ کند.

معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش لرستان یادآور شد: مطابق سند تحول بنیادی آموزش و پرورش در راستای پویایی این نهاد باید از هم افزایی و همگرایی سایر دستگاه ها استفاده کنیم.

کد خبر 4472961

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha