۱۲ آذر ۱۳۹۷، ۱۰:۰۳

مدیرکل تامین اجتماعی استان زنجان:

کارگران روغن نباتی می توانند از بیمه خدمات درمانی استفاده کنند

کارگران روغن نباتی می توانند از بیمه خدمات درمانی استفاده کنند

زنجان-مدیرکل تامین اجتماعی استان زنجان گفت: کارگران شرکت روغن نباتی می توانند از بیمه خدمات درمانی سازمان تامین اجتماعی استفاده کرده و دفترچه خود را تمدید کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود علیاری شامگاه یکشنبه در جمع خبرنگاران در محل سازمان تأمین اجتماعی، به بیمه کارگران روغن نباتی اشاره کرد و گفت: یکی از مشکلات این کارگران عدم واریز حق بیمه است و دفترچه بیمه آنها تمدید نشده است. 

وی اظهار کرد: با توجه به اینکه کارفرما مشکلات مالی و بدهی‌های هنگفتی به سازمان تأمین اجتماعی دارد و به علت مشکلات مالی نمی‌تواند لیست را ارسال کند ما کمک کردیم که یک ماه لیست این کارگران را علی‌الحساب پرداخت کنیم تا کارگران از خدمات درمانی سازمان استفاده کنند.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان زنجان گفت: کارگران از روز دوشنبه می تواند برای تمدید دفترچه درمانی خود به شعبات سازمان تأمین اجتماعی مراجعه کنند.

علیاری در ادامه به بیمه کارگران ساختمانی اشاره کرد و گفت: بیش از ۲۰ هزار و ۲۰۰  کارگر ساختمانی در زنجان تحت پوشش بیمه هستند.

وی افزود: سازمان تأمین اجتماعی یک سازمان بیمه‌گر اجتماعی است و مأموریت اصلی آن تحت پوشش قرار دادن کارگران و کارکنان مزدی و حقوق‌بگیر به‌صورت اجباری و صاحبان حرفه و مشاغل آزاد به‌صورت اختیاری است.

علیاری گفت: استان زنجان هفت شعبه دائم تأمین اجتماعی و چهار شعبه اقماری دارد و یک شعبه کارگزاری نیز در استان فعالیت می‌کند.

وی تصریح کرد: بخشودگی جرائم بیمه کارفرمایان سال گذشته و امسال اجرایی شد و تعداد زیادی از واحدها وارد چرخه تولید شدند.

کد خبر 4474243

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha