۱۲ آذر ۱۳۹۷، ۱۹:۲۲

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:

تخصیص ۴۰۰ میلیارد تومان توسط دولت در راستای فعالیت پروژه سدچم شیر

تخصیص ۴۰۰ میلیارد تومان توسط دولت در راستای فعالیت پروژه سدچم شیر

یاسوج- استاندار کهگیلویه و بویراحمد از تخصیص ۴۰۰ میلیارد تومان توسط دولت در راستای فعالیت پروژه سد چم شیر خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی محمد احمدی عصر دوشنبه در نشست شورای اداری استان، افزود: علیرغم همه مشکلات اقتصادی، دولت در بخش های مختلف استان هدفگذاری های توسعه ای و مناسبی انجام داده است.

احمدی با اشاره به اینکه با تمام تهدیدهای فرامرزی و دشواری ها، دولت تمام اهتمام خود را برای خدمت به مردم به کار گرفته است، عنوان داشت: ما نیز وظیفه داریم نسبت به تبیین خدمات نظام و انقلاب اقدام کنیم.

وی افزود: این کم لطفی است که در شرایط تلاش دشمنان برای ایجاد یأس در بین مردم و ناکارآمد نشان دادن مسئولین، تبیین دستاوردها و خدمات در سطح جامعه و فضای مجازی را نداشته باشیم.

احمدی با بیان اینکه تا ۱۵ روز دیگر به سه ماهه پایانی سال نزدیک می شویم، اظهار کرد: دشمنان برای القای ناکارآمدی و ایجاد یأس در میان مردم برنامه ریزی کرده اند و باید با خدمات رسانی به مردم و تلاش هرچه بیشتر اهتمام خود را برای تحقق دهه فجری با نشاط تر و پربارتر و ایجاد امید بکار بگیریم.

احمدی همچنین به برقراری پروازهای فرودگاه یاسوج اشاره و عنوان داشت: اقداماتی برای برقراری پرواز های شرکت هواپیمایی قشم ایر در مرکز استان انجام شده است.

استاندار با اشاره به اینکه زنان نیمه اثر بخش جامعه هستند، عنوان داشت: جامعه ای به رشد پایدار می رسد که نه در شعار و بلکه در عمل به زنان و توانمندی این حوزه توجه کند و به برکت انقلاب اسلامی شاخص ها نشان از رشد فعالیت ها و توجه به حضور زنان در حوزه های مختلف دارد.

وی افزود: در استان نیز در بخش های مختلف از توانمندی بانوان برای تحقق توسعه استان و هدفگذاری ها استفاده می شود.

کد خبر 4475172

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha