۱۳ آذر ۱۳۹۷، ۱۰:۱۴

معاون استاندار چهارمحال و بختیاری:

تقویت بخش تولید زمینه ساز توسعه چهارمحال و بختیاری است

 تقویت بخش تولید زمینه ساز توسعه چهارمحال و بختیاری است

شهرکرد- معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: تقویت بخش تولید زمینه ساز توسعه چهارمحال و بختیاری است.

به گزارش خبرنگار مهر، الله کرم نصیری شامگاه دوشنبه در کارگروه رفع موانع تولید با اشاره به اینکه تقویت بخش تولید زمینه ساز توسعه چهارمحال و بختیاری است، اظهار داشت: بخش صنعت و تولید از مهمترین بخش های توسعه ای هر منطقه ای به شمار می روند.

وی تاکید کرد: ارتقای بخش تولید چهارمحال  بختیاری نیازمند افزایش سرمایه گذاری و اجرای پروژه های تولیدی است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استاندار چهارمحال و بختیاری بیان کرد: باید موانع سد راه بخش تولید در این استان توسط کارشناسان شناسایی شود و تلاش شود که بخش تولید چهارمحال و بختیاری تقویت شود.

وی بیان کرد: ارتقای بخش تولید زمینه ساز توسعه سایر بخش های اقتصادی در استان است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه جذب سرمایه گذاران در چهارمحال و بختیاری ضروری است، ادامه داد: توانمندی های بسیاری در استان چهارمحال و بختیاری وجود دارد که باید از این ظرفیت های در مسیر توسعه استان بهره گیری کرد.

وی تاکید کرد: توسعه هر بخش به ویژه طرح های تولیدی نیازمند ورود سرمایه گذاران و سرمایه گذاری بخش خصوصی است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: حل مشکلات واحد های تولیدی وصنعتی از مهمترین اهداف دولت است که  تلاش های بسیار زیادی در این استان در این زمینه انجام شده است.

 اجرای ۱۵۵ مصوبه ستاد رفع موانع تولید در چهارمحال و بختیاری

 رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری نیز در این نشست اظهار داشت: ۱۵۵ مصوبه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در چهارمحال و بختیاری اجرا شده است.

نعیم امامی بیان کرد: پرداخت تسهیلات و تامین سرمایه در گردش واحد های تولیدی از مهمترین اقدامات دولت طی سال های اخیر در بخش تقویت بخش تولید این استان بوده است.

وی اظهار داشت:  تلاش های بسیار زیادی در سطح استان برای رونق بخش تولید انجام شده است.

 رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: هم اکنون ارتقای بخش تولید موجب افزایش ایجاد اشتغال در بخش صنعت این استان شده است.

کد خبر 4475508

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha