۱۳ آذر ۱۳۹۷، ۱۸:۵۸

نماینده مردم گرمسار و آرادان:

صدور مجوز انتقال بخشی از پساب تهران به ایوانکی پیگیری شود

صدور مجوز انتقال بخشی از پساب تهران به ایوانکی پیگیری شود

گرمسار - نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس با تأکید بر لزوم تحقق مصوبات سفر قبلی رئیس‌جمهور به استان سمنان، گفت: صدور مجوز انتقال بخشی از پساب تهران به ایوانکی پیگیری شود.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا کاتب عصر سه‌شنبه در جلسه شورای اداری گرمسار که با حضور وزیر راه به میزبانی سالن آمفی‌تئاتر هلال‌احمر این شهرستان برگزار شد بابیان اینکه انتقال بخشی از پساب تهران به ایوانکی و استان سمنان در راستای رفع بخشی از مشکلات آب‌رسانی به این منطقه یکی از مطالبات مردم شهرستان است، ابراز داشت: در این راستا نیازمند صدور مجوز برای این امر هستیم.

وی بابیان اینکه در سفر گذشته رئیس‌جمهور به استان سمنان وزیر وقت علوم، دانشگاه دولتی گرمسار را افتتاح کرد، اضافه کرد: تبدیل موافقت اصولی این دانشگاه به موافقت قطعی از مصوبات این سفر بود زیرا بالغ‌بر ۲۵ هزار دانشجو در گرمسار وجود دارد و جمعیت دانشجو در آن رو به افزایش است.

ضرورت راه‌اندازی قطار حومه‌ای گرمسار

نماینده مردم گرمسار و آرادان همچنین ضمن بیان اینکه تکمیل پروژه آب شرب (بی. او. تی) یکی از مشکلات مهم این شهرستان است، ابراز داشت: این پروژه نیازمند تملک اراضی است و دولت باید در سرعت بخشی به تکمیل این پروژه توجه ویژه‌ای داشته باشد.

کاتب در ادامه با اشاره به سایر ظرفیت‌های گرمسار و آرادان، بیان کرد: قطار حومه‌ای گرمسار سال ۹۵ به صورت ویدئو کنفرانسی افتتاح شد و اکنون بالغ‌بر ۳۰کیلومتر از خط چهارم این پروژه باقی‌مانده است و اگر ایستگاه تبادلی این پروژه در فاز چهارم تکمیل شود مدت زمان تبادل مسافر از گرمسار به تهران و بالعکس به کمتر از یک ساعت کاهش می‌یابد.

وی همچنین بابیان اهمیت ویژه این پروژه در رشد و توسعه گرمسار، اضافه کرد: قطار حومه‌ای تهران - گرمسار نقش موثری در سرریز جمعیت پایتخت به این شهرستان ایفا می‌کند و این در حالی است که این پروژه در حضور رئیس‌جمهور افتتاح شد اما تاکنون بهره‌برداری از آن انجام‌نشده است.

پیگیری مصوبات سفر قبل رئیس جمهور

عضو خانه ملت با بیان اینکه جاده گرمسار به فیروز کوه نیز تا پایان سال ۹۷ افتتاح خواهد شد، افزود: بالغ‌بر ۱۶میلیارد تومان برای این پروژه تزریق‌شده است.

وی افزود: تکمیل فاز دوم استادیوم پنج‌هزارنفری از دیگر مصوبات سفر قبلی رئیس جمهور بوده است که باید برای تخصیص اعتبارات دولتی پیگیری مجدانه انجام شود.

کد خبر 4476214

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha