۲۰ آذر ۱۳۹۷، ۱۲:۳۳

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد:

استفاده از اپراتور توانمند در میز خدمت ادارات ضروری است

استفاده از اپراتور توانمند در میز خدمت ادارات ضروری است

یاسوج- استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: دستگاه ها از اپراتورهای توانمند در میز خدمت استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی محمد احمدی پیش از ظهر سه شنبه در بازدید از سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد، افزود: میز خدمت صنعت و معدن آنطور که انتظار ما بود نیست و ظاهرا رفع تکلیف است.

احمدی با بیان اینکه صنعت و معدن دستگاهی است که محورهای کاری زیادی دارد، ابراز داشت: اگر کارشناس توانمند در میز خدمت مستقر شود، دیگر نیازی نیست مردم این همه طبقات را بالا و پایین بروند.

احمدی تصریح کرد: میزخدمت ها باید به سمت الکترونیکی شدن حرکت کنند و افراد آگاه به فرایندها و ماموریت ها در کنار اپراتورهای چالاک و آگاه به سیستم و حوزه نرم افزاری قرار بگیرند.

استاندار با اشاره به اینکه باید اصلاح ساختار انجام دهیم و سیستم ها مکانیزه و دیجیتال شده و به سمت عدم حضور فیزیکی حرکت کند، گفت: دستگاه صنعت و معدن ارباب رجوع زیادی دارد و با توجه به شرایط اقتصادی کشور باید چالاکی و حرکت بهتری نسبت به دستگاه های دیگر داشته باشد.

احمدی خاطرنشان کرد: مقرر شد که در میز خدمت ها یک کارشناس آگاه نسبت به ثبت اطلاعات اقدام کند و مسیر انتقال فرایند به مدیر هدف نیز عملیاتی شود.

احمدی با تاکید بر کنترل بازار و قیمت ها، اظهار کرد: در حوزه قیمت گوشت قرمز مبنای قیمت گذاری باید میدان دام باشد و همچنین در راستای کنترل قیمت ها از خروج دام استان تا زمان تامین کامل نیاز استان جلوگیری شود.

احمدی با بیان اینکه سازمان پشتیبانی دام متولی عرضه است، گفت: باید قیمت گذاری ها اصولی و کنترل بازار نیز به شکل مناسب عملیاتی شود.

وی افزود: دامی که تولید استان است و مسافت کمی را برای عرضه پیموده، نباید به قیمت تهران و اصفهان عرضه شود.

استاندار گفت: اگر ما تامین کامل نداشتیم و از بیرون استان نسبت به تامین گوشت اقدام کردیم، قیمت مبدأ،  حمل و سود مجاز مشخص است که باید آنالیز قیمت در این بخش انجام شود.

احمدی گفت: باید تا زمانی که مصرف استان در حوزه گوشت متعادل نشده ، از خروج دام جلوگیری شود.

استاندار همچنین با پاسخ به مشکلات ارباب رجوعی در این بازدید در رابطه با کارخانه شن و ماسه، گفت: واحدهای تولیدی شن و ماسه یا در بستر رودخانه هستند و یا در حریم رودخانه ها قرار دارند که هردو خلاف آشکار قانونی است.

احمدی افزود: نباید تحت هیچ شرایطی در بستر و حریم رودخانه ها مجوز جدیدی داده نشود.

احمدی گفت: همچنین با جایابی مناسب انتقال کارخانه های موجود نیز آرام آرام عملیاتی خواهد شد.

احمدی با اشاره به بررسی مشکلات واحد ها و کارخانه ها در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، ابراز داشت: اقدامات لازم در بخش های مختلف عملیاتی می شود و پوشش رفع مشکلات واحدها داده خواهد شد.

کد خبر 4482099

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha