۲۱ آذر ۱۳۹۷، ۱۷:۴۲

مدیر دانشگاه فرهنگیان اندیمشک:

دانشگاه فرهنگیان کانون انسان‌سازی در کشور است

دانشگاه فرهنگیان کانون انسان‌سازی در کشور است

اندیمشک - مدیر دانشگاه فرهنگیان اندیمشک، آموزش معلمان توانمند را یکی از راه‌های توسعه پایدار در کشور معرفی و گفت: دانشگاه فرهنگیان کانون انسان‌سازی در کشور است.

به گزارش خبرنگار مهر، مرید نیازی عصر امروز در نشست خبری یکصدمین سال تاسیس آغاز به کار مراکز تربیت معلم عنوان کرد: نقش و جایگاه معلم در تربیت مدیران توانمند در کشور بیش از گذشته باید مدنظر باشد.

وی با تاکید بر نقش رسانه‌ها در توسعه فرهنگ افزود: رسانه‌ها برای بیان یکپارچگی خدمات دانشگاه فرهنگیان در استان و کشور باید بیش از گذشته اهتمام و در معرفی اقدامات مراکز دانشگاه فرهنگیان اقدام کنند.

مدیر دانشگاه فرهنگیان اندیمشک، آموزش همگانی در مدارس را یکی از راه توسعه پایدار در کشور دانست و تصریح کرد: خانواده بزرگ فرهنگیان در تربیت مدیران با دانش و توانمند نقش مهم و کلیدی بر عهده دارد و رسانه‌ها باید در کنار این ظرفیت عظیم فرهنگی در پیش‌برد اهداف فرهنگی گام بردارند.

وی در ادامه هدف از برگزاری آئین تقدیر از پیشکسوتان، پژوهشگران و نخبگان را معرفی افراد شاخص به جامعه اعلام و افزود: راه توسعه از منظر آموزش و تربیت معلمان با دانش برای رشد مدیران جوان و با دانش می‌گذرد.

نیازی اظهار کرد: ۱۴۰ نفر دانشجو در رشته آموزش ابتدایی، ۱۱۰ دانشجو ورودی به ۲۸ رشته از جمله آموزش زبان انگلیسی، معارف اسلامی و ادبیات فارسی به تحصیل می‌پردازند.

رئیس دانشگاه فرهنگیان اندیمشک با بیان اینکه طبق رهنمودهای مقام معظم رهبری، دانشگاه فرهنگیان مرکز ثقل تعلیم و تربیت کشور محسوب می‌شود، افزود: یکی از راه‌های مهم توسعه کشور از منظر دانشگاه فرهنگیان و آموزش معلمان مسلط به دانش روز است.

 نیازی با اشاره به نکوداشت یکصدمین سال تاسیس مراکز تربیت معلم و معرفی پیشکسوتان، نخبگان، ظرفیت‌ها و دستاوردهای دانشگاهها فرهنگیان گفت: هدف از برگزاری این آئین در ۹ دیماه به معرفی خدمات در امر تربیت نیروی انسانی ماهر و توانمند در طراز جمهوری اسلامی ایران است که به همت مدیریت استان خوزستان در سالن امید برگزار می‌شود.

کد خبر 4483670

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha