۲۴ آذر ۱۳۹۷، ۱۱:۴۳

امام جمعه سنندج:

وحدت و همدلی مردم با نیروی انتظامی پایه و اساس امنیت است

وحدت و همدلی مردم با نیروی انتظامی پایه و اساس امنیت است

سنندج - امام جمعه شهرستان سنندج با تاکید بر همراهی و مشارکت اقشار مختلف مردم در راستای پایدارسازی و حفظ امنیت، گفت: وحدت و همدلی مردم با نیروی انتظامی پایه و اساس امنیت است.

به گزارش خبرنگار مهر، ماموستا عبدالرحمن خدایی صبح امروز در دیدار با فرمانده و مسئولان انتظامی استان کردستان با بیان اینکه امنیت، اقتدار و عزت ما از برکت خون شهدا است، اظهارداشت: به لطف خداوند متعال و به برکت خون شهدا، وحدت و انسجام اقشار مختلف مردم و هوشیاری دستگاه های امنیتی و انتظامی امنیت پایداری در استان وجود دارد.

وی با تقدیر از تلاش همه نیروهای امنیتی و انتظامی در راستای تامین امنیت مردم، افزود: به حق نیروهای انتظامی مجاهدان فی سبیل الله هستند و مطمئن باشند، همه مردم حامی و پشتیبان آنان خواهند بود.

امام جمعه سنندج با تاکید بر اهمیت همراهی مردم با پلیس در تامین امنیت ادامه داد: مشارکت مردم موجب کاهش آسیب های اجتماعی و ارتقاء فرهنگ احترام به قانون در جامعه خواهد شد.

ماموستا خدایی، وحدت و همدلی مردم با نیروی انتظامی را از پایه ‌های اساسی امنیت پایدار در جامعه دانست و یادآور شد: مردم غیور استان کردستان عاشق انقلاب و ارزش های انقلاب اسلامی هستند و با تمام وجود از مرزهای این منطقه دفاع خواهند کرد.

کد خبر 4485252

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha