۲۵ آذر ۱۳۹۷، ۱۹:۱۸

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اردبیل:

ایستادگی ملت قدرتمندترین پاسخ به استکبار جهانی است

ایستادگی ملت قدرتمندترین پاسخ به استکبار جهانی است

اردبیل - رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: ایستادگی و مقاومت مردم در برابر استکبار راه دستیابی به سعادت و قدرتمندترین پاسخ به حاکمین مستبد جهانی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام ولی نظرپور عصر یکشنبه در دیدار با مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان پارس‌آباد تصریح کرد: بزرگترین واهمه استکبار از اتحاد و انسجام ملت ایران اسلامی بوده و به اذعان سردمداران چنین کشورهایی، تا زمانی که ایستادگی و مقاومت مردم در صحنه‌های مختلف وجود داشته باشد، دستیابی به هیچ یک از اهداف شیطانی دشمنان امکان‌پذیر نخواهد شد.

وی افزود: رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم یکی از مهمترین مطالبات موجود از مسئولان بوده و با توجه ویژه به رهنمودها و منویات مقام معظم رهبری می‌توان در دستیابی به اهداف اقتصاد مقاومتی و گذر از شرایط خاص کنونی نیز موفق عمل کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل ادامه داد: با راه‌اندازی ستاد برگزاری مراسم حماسه ۹ دی و چهل سالگی پیروزی انقلاب اسلامی تبیین آرمان‌ها و دستاوردهای انقلاب شکوهمند اسلامی و بیان نقشه‌های خصمانه متعدد دشمنان به شکل بهتری اجرایی شده و از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری چنین مراسماتی بهره گرفته خواهد شد.

نظرپور یادآور شد: حماسه ۹ دی یادآور این مسئله بوده که عهد و میثاق مردم با ولایت شکست‌ناپذیربوده و هرگونه خدعه و نیرنگ در قبال تهدید ارزش‌های انقلاب اسلامی و دیگر فعالیت‌هایی که موجودیت، استقلال و عظمت کشور را مورد خدشه قرار دهد با پاسخ کوبنده مردم همراه خواهد شد.

وی از سربلندی مردم در تمامی عرصه‌های حساس کشور که نیاز به حضور و مشارکت همه جانبه مردم بود را یادآور شد و اضافه کرد: آحاد ملت ایران در تمامی برهه‌های سخت ایستادگی و مقاومت جانانه‌ای را از خود به نمایش گذاشتند و به برخورداری از چنین ملتی که بهترین پشتیبان نظام هستند، باید افتخار کرد.

کد خبر 4486958

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha