۲۶ آذر ۱۳۹۷، ۲۰:۵۵

رئیس کل دادگاههای عمومی و انقلاب یاسوج:

علت بیشتر بی‌نظمی‌ها در بازار شرکت‌های عمده‌فروش هستند

علت بیشتر بی‌نظمی‌ها در بازار  شرکت‌های عمده‌فروش هستند

یاسوج- رئیس کل دادگاههای عمومی و انقلاب یاسوج گفت: علت عمده گرانیها و بی نظمی در بازار شرکتهای تولیدی کشور و شرکتهای عمده توزیع هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، نیک مرام بعدازظهر دوشنبه در نشست شورای قضایی استان افزود: بی نظمی که در بازار وجود دارد در دست بازاری خرده فروش نیست.

وی بیان داشت: وقتی کسبه ی خرده پا کالایی را گران خریداری می کند آن را گران تر به مردم می فروشد و تا وقتی در کارها دنبال معلول هستیم هیچ کاری صحیح انجام نخواهد شد باید به دنبال علت باشیم.

نیک مرام افزود: نگاه به تنظیم بازار باید یک نگاه واقع گرا باشد و برنامه ریزی برای استان باید متفاوت با دیگر استانها باشد چرا که دستورات آمرانه در بازار مؤثر نیست و بازار همواره در پی سود است و اگر کاسب در بازار سودی  داشت در بازار حضور دارد اگر نتوانست ورشکست می شود.

وی با بیان اینکه این استان استان محرومی است، گفت: اداره دارایی می داند مردم استان محرومند، چرا باید مالیاتی برای مردم استان وضع کند که توان پرداخت آن را نداشته باشند.

نیک مرام همچنین با اشاره به افزایش قیمت سرسام آور مسکن اظهار داشت: اجاره ی مسکن  در شهر بی ضابطه و سرسام آورست و باید در این راستا چاره ای اندیشیده شود.

کد خبر 4487949

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha