۲۹ آذر ۱۳۹۷، ۱۲:۲۲

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان خبر داد:

کشف بیش از ۸ کیلوگرم انواع مواد مخدر در کاشان

کشف بیش از  ۸ کیلوگرم انواع مواد مخدر در کاشان

کاشان - فرمانده انتظامی شهرستان کاشان گفت: با اجرای طرح مرصاد ۲۳ در کاشان روز گذشته بیش از هشت کیلوگرم انواع مواد مخدر و همچنین دیگر کالاهای قاچاق کشف و ضبط شد.

به گزارش خبرنگار مهر، اجرای طرح های مختلف در نیروی انتظامی با هدف ایجاد فضای ناامن برای سارقان، اراذل و اوباشان، فروشندگان مواد مخدر و معتادان پرخطر و ایجاد آسایش و امنیت خاطر برای شهروندان به مرحله اجرا در می آید.

سرهنگ علی پورکاوه در جمع خبرنگاران از اجرای طرح مرصاد ۲۳ در کاشان خبر داد و اظهار داشت: طرح مرصاد ۲۳ با هدف مقابله با خرده فروشان و عناصر اصلی فروش مواد مخدر در راستای مبارزه بی امان با سوداگران مرگ، در قرارگاه عملیاتی اقدام وعمل فرماندهی انتظامی شهرستان کاشان طراحی و به اجرا گذاشته شد.

فرماندهی انتظامی شهرستان کاشان از شناسایی و دستگیری ۲۳ نفر از فروشندگان مواد مخدر خبر داد و افزود: در اجرای این عملیات روز گذشته بیش از هشت کیلوگرم مواد مخدر آماده عرضه، ۲۳ قبضه سلاح سرد، ۵ دستگاه تجهیزات دریافت از ماهواره، یک موتورسیکلت مسروقه و مقادیر زیادی اموال مسروقه کشف و ضبط شد.

پورکاوه از دستگیری شش سارق و شش معتاد متجاهر خبر داد و تاکید کرد: نیروی انتظامی در سال جاری موضوع مبارزه با مواد مخدر را به عنوان یکی از اولویت های اول خود قرار داده است اما با این وجود خانواده ها باید مراقب فرزندان خود باشند تا در دان این باندها گرفتار نشوند.

وی با بیان اینکه باید دستگاه های موثر در این حوزه کمک حال نیروی انتظامی باشند، تصریح کرد: برنامه ریزی ما باید به سمت کاهش تقاضا باشد چرا که معتقد هستیم به هر میزان که تقاضا کاهش پیدا کند به همان میزان عرضه نیز کاهش پیدا می کند.

کد خبر 4490595

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha