۱ دی ۱۳۹۷، ۱۸:۳۶

فرماندار عسلویه:

عزمی برای استقرار اداره ثبت اسناد در عسلویه وجود ندارند

عزمی برای استقرار اداره ثبت اسناد در عسلویه وجود ندارند

بوشهر - فرماندار شهرستان عسلویه گفت: مدیر کل ثبت اسناد استان بوشهر عزمی برای استقرار اداره ثبت اسناد در عسلویه ندارند.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالنبی یوسفی عصر شنبه در نشست شوراهای شهر و روستای شهرستان عسلویه اظهار داشت: راجع به اداره ثبت اسناد هیچ پاسخی برای مردم شریف شهرستان عسلویه ندارم.

وی خاطرنشان کرد: هر چه گفتند انجام دادیم؛ گفتند زمین می‌خواهیم که آماده شد، گفتند مکان آماده شود که شد، گفتند کابل نوری و برای آنها آماده کردیم، حتی تجهیزات هم شوراها و شهرداری ما آماده کرد.

فرماندار شهرستان عسلویه اضافه کرد: صورت جلسه کردیم گفتند صورت جلسه اشکالاتی دارد و بعد از سه ماه از نو صورت جلسه طبقه خواسته آنها اصلاح کردیم. چندین و چند بار با اداره کل استان تماس گرفتیم همچنین اقای استاندار همین مطلب انعکاس کردند.

وی ادامه داد: اعتقاد شخصی من این است که مدیر کل ثبت اسناد استان بوشهر عزمی برای استقرار اداره ثبت اسناد در عسلویه ندارند و خدمت مردم عرض می کنم اگر این مطلب به این شکل پیش برود به نتیجه نمی‌رسیم.

یوسفی افزود: برای استقرار اداره نام برده چه چیزی باید انجام بدهیم که انجام ندایم؛ یا اینکه مدیرکل قصد ندارند و یا اینکه مشکلی هست تا ما حل کنیم تا اینکه مردم عسلویه محروم نشوند و برای پیگیری کارهای خود این همه راه بروند و برگردند.

وی بیان کرد: از نماینده مردم جنوب استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی خواهش دارم که پیگیر این مطلب در تهران باشند.

کد خبر 4492350

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha