۳ دی ۱۳۹۷، ۱۲:۴۶

از سوی دانشگاه علوم پزشکی لرستان انجام شد؛

فراخوان فعالان طب سنتی و فروش گیاهان دارویی برای دریافت مجوز

فراخوان فعالان طب سنتی و فروش گیاهان دارویی برای دریافت مجوز

خرم‌آباد- دانشگاه علوم پزشکی لرستان به فعالان طب سنتی و فروش گیاهان دارویی این استان برای دریافت تاییدیه و مجوز فعالیت، فراخوان داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس فراخوان دانشگاه علوم پزشکی لرستان افرادی که با رعایت ضوابط و اخلاق حرفه ای سال ها در حوزه طب سنتی ایرانی فعالیت کرده اند، برای تعیین تکلیف چگونگی ادامه فعالیت، ظرف مدت سه ماه فرصت دارند مدارک خود را برای تأییدیه به اداره طب سنتی دانشگاه علوم پزشکی لرستان ارائه کنند.

طبق آیین نامه مصوب وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی پزشکان و فارغ التحصیلان رشته های پیراپزشکی که دوره های مربوط به طب سنتی را گذرانده باشند می توانند با اخذ تأییدیه از اداره طب سنتی دانشگاه علوم پزشکی لرستان و در ادامه تأیید وزارت بهداشت مجوز رسمی فعالیت را دریافت کنند. همچنین افرادی که فاقد مدرک دانشگاهی در رشته های پزشکی و پیراپزشکی هستند با تأییدیه اتحادیه صنف عطاران مبنی بر داشتن حداقل ۲۰ سال سابقه در این زمینه، می توانند برای اخذ مجوز به اداره طب سنتی ایرانی دانشگاه مراجعه کنند.

بدیهی است فقط تا مدت زمان تعیین شده (سه ماه) درخواست های اخذ مجوز ترتیب اثر داده خواهد شد. همچنین از فعالیت مراکز فاقد مجوز جلوگیری خواهد شد و با افراد متخلف برخوردهای قانونی صورت خواهد گرفت.

متقاضیان می توانند اطلاعات کامل آیین نامه مصوب وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که روی صفحه اصلی سایت معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی لرستان قرار دارد مطالعه و یا به دفتر نظارت بر درمان معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی لرستان به آدرس خرم آباد، میدان انوشیروان رضایی مراجعه کنند.

کد خبر 4493881

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha