۳ دی ۱۳۹۷، ۲۱:۴۴

امام جمعه آبادان:

فراوانی افراد بی بهره از نعمت سواد شایسته آبادان نیست

فراوانی افراد بی بهره از نعمت سواد شایسته آبادان نیست

آبادان - امام جمعه آبادان با توصیف سابقه فرهنگی بسیار خوب این شهر گفت: فراوانی افراد بی بهره از نعمت سواد شایسته و برازنده آبادان نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی ابراهیمی پور عصر امروز  در دیدار با مدیران و دست اندرکاران نهضت سواد آموزی آبادان در محل دفتر امامت جمعه این شهر اظهار کرد: باید از همه ظرفیت های موجود در روستاها، کانون های فرهنگی و حتی عشایر برای گسترش فرهنگ سواد آموزی بهره برد.

وی، سواد آموزی را در تربیت فرزندان، پاسخگویی به شبهات دینی، فضای مجازی، یادگیری مباحث شرعی و حتی مباحث مدیریتی بسیار موثر خواند و افزود: بسیاری حتی از طریق یادگیری سواد در نهضت سواد آموزی توانسته اند به درجه استادی در تدریس قرآن و یا حفظ قرآن دست پیدا کنند.

وی اظهار کرد: سواد آموزی را دست کم نگیرید و کلاس های نهضت سواد آموزی را حتی نفرات اندک تشکیل دهید.

امام جمعه آبادان با بیان اینکه ستاد نماز جمعه آبادان به تمام معنا از نهضت سواد آموزی حمایت می کند، تصریح کرد: در سواد آموزی خوشبختانه تلاش های بسیار خوبی انجام شده اما هنوز به شرایط مطلوب نرسیده ایم.

حجت الاسلام ابراهیمی پور سابقه فرهنگی آبادان را بسیار خوب توصیف کرد و تصریح کرد: فراوانی افراد بی بهره از نعمت سواد شایسته آبادان نیست و ضرورت دارد تا از تمام ظرفیت های این شهر برای گسترش فرهنگ سواد آموزی استفاده شود.

کد خبر 4494426

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha