استاندار کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:

سفر وزیر بهداشت به استان/ افتتاح بیمارستان بزرگ یاسوج

سفر وزیر بهداشت به استان/ افتتاح بیمارستان بزرگ یاسوج

یاسوج- استاندار کهگیلویه و بویراحمد از سفر وزیر بهداشت به استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی محمد احمدی در حاشیه بازدید از پروژه های شهری یاسوج، با اشاره به چهل سالگی انقلاب، افزود: در راستای چهل سالگی انقلاب پروژه های مختلفی در استان تعریف شده است.

احمدی با بیان اینکه پروژه های زیادی در دست اتمام بوده که پیشرفت فیزکی بالای ۹۰ درصد دارند، ابراز داشت: بنا براین این نیست که افتتاح پروژه ها را صرفا در دهه فجر متمکز کنیم.

احمدی با اشاره به جزئیات سفر وزیر بهداشت به استان، خاطرنشان کرد: در صورت مساعد بودن شرایط جوی، وزیر بهداشت روز جمعه وارد استان خواهد شد.

احمدی به افتتاح چندین پروژه در سفر وزیر بهداشت اشاره کرد و گفت:  از جمله مهمترین پروژه ها که اولویت اساسی در تقویت سلامت مردم دارد، بیمارستان یاسوج، بیمارستان باشت، بیمارستان گچساران، مرکز غربالگری و کیلینیک دهدشت بوده که طی این سفر افتتاح خواهند شد.

استاندار گفت: برنامه ما بر این است که تا رسیدن به دهه فجر به شکل متناوب از وزرای دولت و مسئولین دعوت کرده و پروژه ها به شکل گام به گام افتتاح شود.

احمدی خاطرنشان کرد: تقریبا پروژه غیرفعال که از اولویت های اساسی ما باشد، نداریم و بخشی از پروژه ها نیز به تدریج تا دهه فجر به بهره برداری می رسند.

کد خبر 4497086

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha