۶ دی ۱۳۹۷، ۱۸:۲۴

رئیس تبلیغات اسلامی ملایر:

حماسه ۹ دی بینش صحیح مردم در دفاع از ولایت و رهبری را نشان داد

حماسه ۹ دی بینش صحیح مردم در دفاع از ولایت و رهبری را نشان داد

ملایر - رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان ملایر ۹ دی را روز تبلور صحیح بینش مردم در دفاع از ولایت و رهبری دانست.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حسین گروسی بعدازظهر پنج شنبه و در آستانه گرامی داشت حماسه بزرگ ۹ دی در جمع مردم ملایر این روز را تبلور بینش صحیح مردم و دفاع از ولایت و رهبری عنوان کرد و گفت: مردم در این روز با حضور پرشور و گسترده خود در صحنه کسانی را که سعی در ایجاد اخلال و هرج و مرج در حرکت انقلاب داشتند، ناامید کردند.

حجت الاسلام گروسی افزود: فتنه‌گران و عوامل خارجی و دست نشانده های آنها از عنصر اعتقاد و ایمان راسخ در ملت مسلمان ایران غافل هستند و نمی دانند که تبلیغات و تحریکات عناصر خودباخته غرب و شرق کوچک‌ترین خللی در تداوم راه آن که همانا راه امام راحل و رهبر معظم انقلاب است، ایجاد نمی کند.

رئیس تبلیغات اسلامی ملایر عنوان کرد: مردم ولایتمدار همواره بر پایه اندیشه‌های ناب امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری آماده جانفشانی برای حفظ ارزش‌ها و اصول نظام مقدس اسلامی هستند.

وی تاکید کرد: مردم مدافع نظام و جایگاه رهبری هستند و هر جریان و فکری که بر خلاف نظر و دید رهبری نظام اسلامی باشد را مردود می دانند.

رئیس تبلیغات اسلامی همچنین از اجرای طرح ویزیت رایگان مردم در پایگاههای طرح سلامت اجتماعی شهرستان ملایر خبر داد و گفت: در راستای رفع محرومیت بهداشتی و درمانی در مناطق حاشیه شهر به همت مسئولان پایگاههای طرح سلامت اجتماعی و همکاری و مساعدت شبکه بهداشت و درمان شهرستان ملایر ارائه خدمات درمانی، بهداشتی وآموزشی در پایگاههای طرح سلامت اجتماعی در حال اجرا است.

حجت الاسلام گروسی افزود: اجرای این طرح‌ها به‌صورت داوطلبانه و با همکاری و مشارکت پزشکان و پیراپزشکان و به صورت رایگان انجام می‌شود.

رئیس تبلیغات اسلامی ملایر عنوان کرد: ارائه خدمات بهداشتی و درمانی از جمله ویزیت و مداوای بیماران، خدمات غربالگری دیابت و فشارخون و مشاوره پزشکی از جمله خدمات ارائه شده در این طرح است.

کد خبر 4497203

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha